Sniega velosipēds KTRAK tiem, kas sirgst ar mēra sajūtas trūkumu
Krievu tautas gudrība vēsta, ka karote ir laba pie pusdienām. Bet vienmēr jau uzrodas kāds, kam gribas karoti laizīt visu dienu.
Ar velosipēdu patīkami braukt vasarā. Savukārt slēpot visjautrāk ir ziemā. Taču ne visi ar to spēj samierināties un ir ne mazums sava iemīļotā vaļasprieka atkarīgie, kas gatavi uz visu, lai spītētu dabai, klimatam un veselam saprātam.
Līdz šim gan mūsu ziema šogad neķītri piesmej slēpot gribētājus par labu pedāļu minējiem. Ja aiz loga termometrs “uzkāries” pie iedaļas +5, tad kāpēc gan neizmest slaidu loku ar divriteni?
Tomēr ātrāk vai vēlāk nāks ziema tās vistradicionālākajā izpratnē un ar parastām ciskadrillām pārvietoties kļūs arvien sarežģītāk. Tāpēc amerikāņi piedāvā labu risinājumu kā izbraukt tos ceļus, kur līdz šim velosipēds un kāpurķēžu traktors bijis vienīgais veids nokļūšanai no punkta A līdz punktam B.
KTRAK velosipēds sastāv no aviācijas alumīnija rāmja, aizmugures riteņa no armēta neilona, kāpurķēdes no izturīga silikona un eļļas amortizatora. Nepieciešamības gadījumā priekšējo slēpi var nomainīt pret tradicionālu riteni.
Šāds velosipēds nav lēts prieks, taču lieliski noder, lai demonstrētu savu uzticību velosportam cauru gadu. Tā kā tas ir definēts kā velosipēds, tad visticamāk to Rīgas Domes saistošie noteikumi ļauj bez bēdu pārvadāt arī sabiedriskajā transportā!
Sniega velosipēds KTRAK
Kasjauns.lv, Foto: publicitātes foto