Āzijas investori vēlas no "Adidas" pārpirkt "Reebok" zīmolu
"Adidas" par trīs miljardiem eiro "Reebok" iegādājās 2006.gadā, tādējādi cenšoties palielināt spiedienu uz ASV konkurentu "Nike".
Bizness un ekonomika

Āzijas investori vēlas no "Adidas" pārpirkt "Reebok" zīmolu

Jauns.lv

Honkongas un Abū Dabī investoru konsorcijs izrādījis interesi no Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotāja "adidas" iegādāties "Reebok" zīmolu, par to samaksājot 1,7 miljardus eiro, svētdien vēsta laikraksts "Wall Street Journal".

Kāds situāciju labi pārzinošs informācijas avots laikrakstam norādījis, ka šo ieceri vada investīciju uzņēmums "Jynwel Capital", kas uzskata, ka "Reebok" labāk veiksies kā atsevišķam zīmolam.

"Wall Street Journal" raksta, ka Abū Dabī valdībai pietuvināti investīciju fondi drīzumā varētu sazināties ar "adidas" vadību.

"adidas" par trīs miljardiem eiro "Reebok" iegādājās 2006.gadā, tādējādi cenšoties palielināt spiedienu uz ASV konkurentu "Nike".

Taču Vācijas sporta preču giganta tirgus daļa ASV turpinājusi samazināties.

Turklāt šis "adidas" bijis visai smags gads. Uzņēmums peļņas prognozi šim gadam samazinājis līdz aptuveni 600 miljoniem eiro, salīdzinot ar iepriekš lēstajiem 830-930 miljoniem eiro.

LETA/Foto: All Over Press