Latvijas tirgu pamet apģērbu veikali "Seppala"
Šogad arī pieņemts lēmums slēgt visus veikalus Krievijā, kas tiks īstenots šogad un nākamā gada sākumā.
Bizness un ekonomika

Latvijas tirgu pamet apģērbu veikali "Seppala"

Jauns.lv

Nespējot sekmīgi īstenot pelsnītspējas uzlabošanas programmu, Somijas mazumtirdzniecības grupa "Stockmann" plāno slēgt veikalus "Seppala" Latvijā un Lietuvā, kā arī samazināt šo veikalu skaitu Somijā un Igaunijā, atlaižot pavisam 380 darbinieku.

"Stockmann" trešā ceturkšņa apgrozījums Baltijas un Centrāleiropas valstīs gada izteiksmē krities par 2% un bijis 36,5 miljoni eiro, liecina uzņēmuma ceturkšņa pārskats. Otrajā ceturksnī reģiona uzņēmuma ieņēmumi no pārdošanas sasniedza 41,5 miljonus eiro. Baltijas un Centrāleiropas valstu tirgū jūlijā-septembrī "Stockmann" peļņa bija 300 tūkstošus eiro pretstatā 700 tūkstošiem eiro šā gada otrajā ceturksnī un 2013.gada trešajā ceturksnī.

"Seppala" zīmola apģērbu veikalu tīkla tīrie zaudējumi pērn bija 14,4 miljoni eiro. Grupa prognozē, ka šogad zaudējumi pārsniegs 25 miljonus eiro. Kompānijai pašlaik ir 130 "Seppala" veikali Somijā, 36 Baltijas valstīs un 16 Krievijā. Šogad arī pieņemts lēmums slēgt visus veikalus Krievijā, kas tiks īstenots šogad un nākamā gada sākumā.

"Stockmann" kopējais apgrozījums šā gada trešajā ceturksnī bija 405 miljoni eiro, kas bija par 10,9% mazāk nekā pirms gada šajā laika posmā. Grupas tīrie zaudējumi sasniedza 14,8 miljonus eiro pretstatā tīrajai peļņai 10,7 miljonu eiro apmērā jūlijā-septembrī pērn. Šā gada pirmajos deviņos mēnešos "Stockmann" grupas apgrozījums bija 1,3 miljardi eiro, kas bija par 9,1% mazāk neka pagājušā gada janvārī-septembrī, bet tīrie zaudējumi deviņos mēnešos sasniedza 55,1 miljonu eiro pretstatā 6,1 miljona eiro lielai tīrajai peļņai attiecīgaja perioda pirms gada.

Baltijas un Centrāleiropas reģions ietver Latviju, Lietuvu, Igauniju, Čehiju, Poliju un Slovākiju.

BNS / Publicitātes foto

Tēmas