Līdz ar saulaino laiku velodarbnīcās meistari strādājot melnām mutēm
Sākoties jaunajai velo sezonai, riteņiem izlien vecās vainas. Vai arī gribas tos "uzfrišināt".
Bizness un ekonomika

Līdz ar saulaino laiku velodarbnīcās meistari strādājot melnām mutēm

Jauns.lv

Iestājoties siltākam laikam, velodarbnīcas pēc pirmajām saulainajām dienām ir darbu pārpilnas, un rindas ir vairāk nekā nedēļu uz priekšu, apstiprina aptaujātie sporta un aktīvās atpūtas preču veikalu un velodarbnīcu pārstāvji.

Tūrisma un aktīvās atpūtas preču tirgotājas SIA "Gandrs" pārstāvis Edgars Ražinskis apliecina, ka velosezona Rīgā ir sākusies.

"Tik agri sezona nav sākusies laikam nekad. Cilvēki acīmredzot ir ļoti noilgojušies pēc saules un laika pavadīšanas ārā kopā ar ģimenēm. Jau pēc pāris pirmajām saulainajām dienām mums velodarbnīca ir pilna ar darbu, un rinda jau ir vairāk nekā uz nedēļu."

Arī velokafejnīcas "Miit" līdzīpašnieks Gundars Vaitekūns un atpūtas un sporta preču tirgotāja un velosipēdu servisa nodrošinātāja "Burusports" pārstāve Dace Kurpniece apstiprina, ka rosība ir liela.

""Burusporta" servisā meistari darbojas melnām mutēm," piebilst Kurpniece. Tikmēr Vaitekūns atzīmē, ka pagājušajā gadā aktivitāte varētu būt bijusi līdzīga šī gada aktivitātei.

Atpūtas un sporta preču tirgotāju viedokļi par aizvadīto ziemas sezonu bija atšķirīgi.

"Gandra" pārstāvis Ražinskis norādīja, ka aizvadītā ziema sezonāli vēl nav beigusies, bet jau tagad droši var teikt, ka tā bija krietni labāka nekā iepriekšējā, ko lielā mērā ietekmēja tas, ka bija sniegs. "Vislielākās pozitīvās izmaiņas apgrozījuma struktūrā piedzīvoja distanču slēpošanas inventārs, kuru pārdevām būtiski vairāk nekā pērn."

Aizvadītais gads bijis viens no labākajiem gadiem uzņēmuma "Gandrs" pastāvēšanas vēsturē, un apgrozījuma pieaugums bija nedaudz virs 10%.

Tikmēr "Burusporta" pārstāve Kurpniece teica, ka, ņemot vērā, kāda bija nu jau aizvadītā ziema, nav iespējams runāt par labu ziemu vai ļoti labiem pārdošanas rādītājiem.

"Ņemot vērā, ka ziemai neraksturīgi laika apstākļi tika novēroti otro gadu pēc kārtas, pircēju rīcība bija piesardzīga. Sezonu pārdošanas rādītāju ziņā vērtējam kā salīdzinoši labu. Taču par ļoti labu, domāju, to nevarētu saukt neviens šīs industrijas pārstāvis. Par to liecina arī mūsu konkurentu pāragri realizētās lielās izpārdošanas kampaņas, kas sākās jau janvārī. Arī tas, protams, ietekmēja pārējos tirgus spēlētājus," atzina Kurpniece.

LETA/Foto: Edijs Pālens/LETA