"Microsoft" laiž klajā jaunu uzņēmumu komunikācijas pakalpojumu - "SkypeforBusiness"
"Microsoft" laidis klajā jaunu komunikācijas pakalpojumu "SkypeforBusiness", kas aizstās līdzšinējo uzņēmumu komunikācijas platformu "Lync", ziņo "Microsoft".
"SkypeforBusiness" ir nākamais solis "Microsoft" produktu klāsta optimizācijā, kas nodrošina labāku savietojamību starp dažādiem risinājumiem un platformām, kā arī jaunu funkcionalitāti, teikts paziņojumā presei. "SkypeforBusiness" ir balstīts uz "Lync" platformas un papildus pašreizējām "Lync" iespējām ieviesīs lietotājiem pazīstamo "Skype" vidi un zvanus uz "SkypeID" numuriem.
Papildus "Skype" vides integrācijai tiks piedāvāti vēl trīs citi jaunumi. Komunikācijas rīki būs iestrādāti produktivitātes programmās, kas nozīmē, ka korporatīvajiem lietotājiem būs pieejami gan augstas kvalitātes video un balss zvani, gan ziņojumu apmaiņas iespējas, nepametot "Office" vidi. Komunikācija tiks nodrošināta ar drošiem un inteliģentiem datu pārraides risinājumiem, kas īpaši veidoti, lai nodrošinātu saziņu reālajā laikā.
Lietotājiem būs pieejams "SkypeRoomSystems" - risinājums konferenču telpām, kas fiziskās sanāksmju vietas savienos ar digitālajām. Pašlaik "Microsoft" kopā ar vairākiem vadošajiem konferenču telpu aprīkojuma ražotājiem strādā pie risinājuma integrācijas dažādās ierīcēs, un "SkypeRoomSystems" būs pieejams lietotājiem kopā ar "Windows 10".
Jaunievedums ir "Microsoft SurfaceHub", digitālā tāfele, kas ir balstīta uz "OneNote" risinājumu. Produktā ir iebūvēti ne tikai produktivitātes, bet arī komunikācijas risinājumi, kas ļauj viegli dalīties ar radīto saturu reālajā laikā.
"Microsoft" uzsācis "SkypeforBusiness" atjauninājuma izplatīšanu, kas līdz maijam būs pieejams visiem lietotājiem. "LyncOnline" lietotājiem, kam ir uzstādīti arī "Office 365ProPlus", "Office 365 BusinessPremium" vai "Office 2013", jaunais "SkypeforBusiness" kļūs par standarta saskarni, turpretī "LyncServer" lietotāji saglabās "Lync UI" saskarni.
ASV informācijas tehnoloģiju gigants "Microsoft" šā biznesa gada otrajā ceturksnī, kas noslēdzās decembrī, strādāja ar 5,86 miljardu dolāru (5,2 miljardu eiro) tīro peļņu un tas ir par 10,6% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā pirms gada, teikts pirmdien publiskotajā uzņēmuma paziņojumā. Tikmēr "Microsoft" apgrozījums ceturksnī sasniedzis 26,5 miljardus dolāru, tādējādi pārsniedzot analītiķu iepriekš izteiktās prognozes.
LETA/Foto: Publicitātes