Devīzes izvērstajā versijā lasāms, ka „Mēs jums palīdzam rūpēties par ģimeni, piedāvājot ērti iegādāties iecienītas preces, nepārmaksājot par tām”.
Bizness un ekonomika
2015. gada 13. augustā, 16:48
"Maxima" veikalu tīklam jauns sauklis. FOTO
„Lai nekā netrūktu” – tāds ir veikalu tīkla „Maxima” zīmola jaunais sauklis. Gandrīz divus gadus veikaliem saukļa nebija vispār; ētisku apsvērumu dēļ pēc 2013.gada 21.novembrī notikušās Zolitūdes traģēdijas, kad iebruka veikala griesti, vecais sauklis vairs netika lietots.
Pēc traģēdijas, kurā dzīvību zaudēja 54 cilvēki, veikalu tīkls vispirms saukli „Par visu padomāts” „nogrieza” no televīzijas un radio reklāmām, tā arī vairs pie tā neatgriežoties un nelietojot.
Vasaras vidū „Maxima Latvia” prezentēja jauno devīzi jeb, kā mēdz teikt, „rebrendingoja” sevi. Tagad veikalu tīkls saviem pircējiem vēsta, ka „Maxima” ir tirdzniecības vieta, kura rūpējas, „lai nekā netrūktu”.
Kasjauns.lv/Foto: Ieva Lūka/LETA