foto: Publicitātes foto
Bizness un ekonomika

Bolt paplašinājis sadarbību ar AppGallery: tagad pieejams arī Bolt Food

Jauns.lv

Uzņēmums Bolt, kas plašāk pazīstams ar ērtu kopbraukšanas un skrejriteņu īres pakalpojumu piedāvājumu, pagājušajā vasarā kļuva pieejams arī lietotņu veikalā AppGallery. Iegūstot milzu popularitāti Huawei lietotāju vidū, Bolt lēma paplašināt ilgtermiņa sadarbību ar tehnoloģiju uzņēmumu Huawei un lietotņu veikala klāstam pievienoja arī ēdienu piegādes servisa lietotni Bolt Food, tādējādi ievērojami paplašinot savu piegādes tīklu visā Eiropā.

Platforma klientu pieprasītam pakalpojumam

Bolt bija viens no pirmajiem plaši zināmiem zīmoliem, kas pievienojās AppGallery. Lietotne ātri vien iemantoja augstu popularitāti lietotāju vidū, sasniedzot 4 miljonus lejupielāžu*. Uzņēmums ir ieguvis labu reputāciju, kā viens no ātrākajiem, drošākajiem un uzticamākajiem pakalpojumiem, turpinot izcelt savas konkurētspējīgās priekšrocības citu alternatīvu vidū.

“Pievienošanās AppGallery lietotņu veikala klāstam sniedza Bolt iespēju palielināt savu klientu loku, izmantojot Huawei iespaidīgo viedtālruņu lietotāju skaitu. AppGallery ir ātri kļuvis par pasaules trešo lielāko lietotņu veikalu ar 530 miljoniem aktīvo lietotāju mēnesī, Eiropā skaitam palielinoties par 61,5% un sasniedzot vairāk nekā 42 miljonus jaunu lietotāju,” informē Gunta Kursiša-Butkāne, “Huawei Mobile Services” Biznesa attīstības vadītāja Latvijā.

Bolt Food pievienošana Huawei lietotņu veikalam bija pagrieziena punkts abiem uzņēmumiem, reaģējot uz vēl nebijušu patērētāju pieprasījumu. AppGallery sadaļa vēlmju saraksts (Wishlist) piedāvā lietotājiem atzīmēt lietotnes, kuras vēlētos lejupielādēt. Šoreiz vēlmju sarakstā tika saņemti vairāk nekā 2 tūkstoši lietotāju pieprasījumi iekļaut Bolt Food lietotni platformā AppGallery.

Pēdējie gadi ir bijuši revolucionāri attiecībā uz to, kā pārtikas piegāde pēc pieprasījuma ir attīstījusies, galvenokārt mobilo tehnoloģiju straujās izaugsmes un aizvien augošo iespēju rezultātā. Tomēr globālā pandēmija ir paātrinājusi šīs izmaiņas, it īpaši attiecībā uz patērētāju attieksmi par ēdienu līdzņemšanas iespējām.

Lietotne Bolt Food darbojas nu jau 20 valstīs. Uzņēmums gada laikā ir sasniedzis ievērojamu un strauju izaugsmi, atšķirībā no konkurentiem, kam bija nepieciešami vairāki gadi. Uzņēmuma sniegtais ēdienu piegādes serviss ir pieejams vairāk kā 40 pilsētās Eiropā un Āfrikā.

Līderis pārtikas piegādes segmentā

Nodrošināt īsā laikā pieejamus un vienmēr augstas kvalitātes pakalpojumus ir Bolt Food panākumu atslēga, tādējādi izvirzot uzņēmumu līderpozīcijās jau tā sīvajā pārtikas piegādes pakalpojumu segmentā. Šī filozofija atbilst arī Bolt kopbraukšanas biznesam - nodrošināt klientiem izcilu servisu par izdevīgu cenu. Bolt pārtikas piegādes cenas parasti ir par 25% zemākas nekā citiem šāda veida pakalpojumu sniedzējiem, padarot Bolt Food patērētāju acīs par izdevīgāko izvēli cenas un kvalitātes attiecībā.

G. Kursiša-Butkāne uzsver, ka daļa no Bolt popularitātes AppGallery ir bijusi arī spēja izmantot Huawei stratēģiju, kas koncentrējas uz attiecību veidošanu ar lietotņu izstrādātājiem, kuri meklē risinājumus, lai ikvienam viedtālruņa lietotājam sniegtu augstas kvalitātes un uz vietējo tirgu orientētus pakalpojumus. Bolt Food ir parādījis līdzīgu pieeju, pievēršot lielu uzmanību vietējo klientu vajadzībai pēc visaptverošas lietotāja pieredzes, izvēles, piegādes un cenas, bieži piedāvājot akcijas un īpašus piedāvājumus.

“Lai pārtikas piegādes lietotnes piedāvājumi sasniegtu patērētāju, Bolt sadarbībā ar Huawei radīs virkni uz patērētājiem vērstu reklāmas kampaņu. Tās ietvers dažāda veida banerus un atslēgvārdu meklēšanu AppGallery, lai palielinātu vidējo klikšķu skaitu, kā arī sistēmas ziņojumus lietotājiem visā Centrāleiropā, Austrumeiropā un Ziemeļvalstu reģionā, atsevišķās valstīs Rietumeiropā un visā pasaulē. Aktivitāti vēl vairāk atbalstīs Huawei visaptverošā reklāmas kampaņa, kurā tiek reklamēta lietotne Bolt Food trešo pušu lietotnēs un paša Huawei veidotajās lietotnēs, kā arī kopīgas sociālo mediju reklāmas un kampaņas,” skaidro G. Kursiša-Butkāne.

Bolt atbalstīšana atspoguļo Huawei apņemšanos palīdzēt zīmoliem un izstrādātājiem augt kopā un vairot savus biznesa panākumus, izmantojot AppGallery. Bolt Food var lejupielādēt vietnē AppGallery jau tagad.

¹Lietotņu izplatīšana tiek aprēķināta kā kopējā lietotņu un atjauninājumu lejupielāžu summa.

foto: Publicitātes foto

Raksts tapis sadarbībā ar Huawei.