"Maxima Latvija" atklāj unikālu pakalpojumu Baltijā - "Scan&go"
Lai iedzīvotājiem nodrošinātu ātru, ērtu un vēl drošāku iepirkšanos, “Maxima Latvija” atklāj vēl nebijušu iepirkšanās veidu Baltijā – “Scan&go” jeb “Skenē pats”, kas sniedz iespēju preci skenēt “Maxima” mobilajā lietotnē, produktus liekot savā vai veikalā iegādātā maisiņā, un gala rezultātā par precēm ērti norēķinoties īpašā apmaksas zonā, produktus neizņemot no maisiņa.
Šis ir pirmais šāda veida iepirkšanās risinājums Baltijā, kas apvieno gan skenēšanas funkciju lietotnē, gan arī atsevišķi izveidotu norēķinu zonu. Kopējās investīcijas veido 150 tūkstošus eiro un pakalpojums pašlaik pieejams “Maxima XXX” veikalā t/c “Akropole”.
“Covid-19 ietekmē šo gadu varam dēvēt par digitalizācijas evolūciju jeb laiku, kad jau papildus esošajiem digitālajiem risinājumiem kā, piemēram, mākslīgais intelekts plauktu piepildījuma uzraudzībai, elektroniskās cenu zīmes, arvien vairāk digitālu ekrānu veikalos, jaunas pašapkalpošanās kases, mobilā lietotne ar maksājuma iespējām, sprinta ātrumā ieviešam jaunus risinājumus, uzlabojot iepirkšanās pieredzi, kā arī arvien vairāk rūpējamies par klientu un darbinieku drošību.
“Skenē pats” risinājums ar atsevišķu norēķinu zonu iepirkšanos padara ļoti ērtu un ātru, kā arī nodrošina bezkontakta iepirkšanos, kas jo īpaši būtiski šajos pandēmijas apstākļos, šādā veidā papildus rūpējoties par klientu un darbinieku drošību. Šis unikālais pakalpojums, kas vienā lietotnē ļauj veikt virkni darbību, ir mūsdienīgs un šodienas prasībām radīts risinājums, ko apliecina aplikācijas lietotāju skaits – teju 70’000 lejupielādes nepilnu 6 mēnešu laikā,” stāsta “Maxima Latvija” vadītājs Viktors Troicins.
Viņš turpina: “Šobrīd šāds pakalpojums ir pieejams vienā veikalā – “Maxima XXX” t/c “Akropole”, lai gan šādu vēl drošāku norēķinu pakalpojumu mēs būtu gatavi ieviest operatīvi arī citos “Maxima” veikalos. Tam nepieciešamas papildu izmaiņas kases sistēmās un, ja Valsts ieņēmumu dienesta pārraudzītais regulējums būtu elastīgs, sniedzot iespēju ātrāk ieviest jaunus pakalpojumus mūsu klientiem, iepirkšanos būtu iespējams padarīt vēl drošāku. Tāpēc esam iesaistījušies aktīvā dialogā ar likumdevējiem un atbildīgajām iestādēm, lai uz pandēmijas laiku panāktu pagaidu noregulējumu. Pašreizējā situācijā tas būtu vēl viens svarīgs risinājums, kā nodrošināt ērtu un drošu iepirkšanos.”
“Maxima” mobilās lietotnes funkcija “Skenē pats” pirkumu veikšanai paredz ļoti vienkāršus soļus:
-
“Maxima“ mobilajā lietotnē atver sadaļu “Skenē pats”;
-
ja nav līdzi savs maisiņš, izvēlies iepirkuma maisiņu veikalā un ar viedtālruni noskenē tā svītrkodu;
-
dodies iepirkties – skenē izvēlēto produktu svītrkodus un liec preces maisiņā;
-
kad preces noskenētas un ieliktas maisiņā, dodies uz īpašo apmaksas zonu;
-
apmaksas zonā noskenē QR kodu, izvēlies apmaksas veidu un samaksā par pirkumu – ar lietotni, bankas maksājuma karti, dāvanu karti, tostarp līdz 99% no pirkuma summas apmaksā ar uzkrāto MAXIMA naudu.
“Maxima” lietotne ir pieejama gan Android, gan iOS, gan Huawei operētājsistēmām. Esošajiem lietotājiem jāatjauno aplikācija savā aplikāciju veikalā gadījumā, ja neuzrādās šī funkcija “Skenē pats”. Papildus jaunajai funkcijai “Skenē pats”, “Maxima” mobilās lietotnes lietotāji varēs sekot līdzi savam iepirkumu groza lielumam, pārbaudīt preču cenu, ērti pārskatīt aktuālos akciju piedāvājumus, izmantot virtuālo “Paldies” karti, kā arī atrast tuvāko “Maxima” veikalu un izmantot citas priekšrocības. Klientu ērtībām norēķinu zonā būs pieejams arī konsultanta atbalsts.