Elektrokartingu halle "Blue Shock Race" svin savu pirmo dzimšanas dienu
Šī gada laikā Rīgas hallē notikuši dažādi pasākumi.
Bizness un ekonomika

Elektrokartingu halle "Blue Shock Race" svin savu pirmo dzimšanas dienu

Jauns.lv

Pirms gada tirdzniecības centrā Riga Plaza tika atvērta viena no pirmajām bērnu elektrokartingu hallēm pasaulē - Blue Shock Race KidsZone. Tā ir vieta, kurā bērni vecumā no 4 līdz 14 gadiem var spert savus pirmos soļus autosportā un pavadīt laiku, sacenšoties ar citiem vienaudžiem. Ceturtdien, 22. decembrī, Rīgas elektroauto rallija pasaule svin savu pirmo dzimšanas dienu, un svinībās aicināti piedalīties gan mediju pārstāvji, gan Blue Shock Race galvenie atbalstītāji.

Blue Shock Race Rīgas halles vadītājs Niks Jansons atklāj, ka šis gads bijis saspringts, tomēr notikumiem bagāts. “Šī gada laikā piedzīvots ļoti daudz. Pirmais gads bija gan sasniegumiem, gan izaicinājumiem pilns. Mums ir ļoti spēcīga komanda, kura, veiksmīgi komunicējot ar klientiem un sadarbības partneriem, ir īsā laikā daudz panākusi,” atklāj Jansons. “Pirmie pārbaudījumi bija saistīti ar klientu piesaisti un informācijas trūkumu sabiedrībā, taču sadarbībā ar mentoru un vienu no Blue Shock Race dibinātājiem Arti Dauginu sapratām, ka klientiem ir jāzina, kādēļ vērts pie mums ierasties. Mums vajadzēja fiziski doties pie klientiem un parādīt, kāpēc jāapmeklē mūsu halle.” Šī metode nostrādājusi, un klientu skaits šobrīd pamazām pieaug.

Daugins stāsta, ka Rīgas halle ir milzīgs prototips, kurā reālajā dzīvē tika testētas visas Blue Shock Race komandas trakās idejas. “Kā jau tas prototipos notiek, vienmēr bija kādi aspekti, kas jāuzlabo – gan tehniski, gan organizatoriski. Tomēr pēc šī gada esam ārkārtīgi apmierināti ar rādītājiem un gads noslēdzies lieliski. Liels paldies jāsaka komandai, kas ir ieguldījusi milzum daudz enerģijas,” atklāj Daugins.

Šī gada laikā Rīgas hallē notikuši dažādi pasākumi. Sadarbībā ar MILZU! brokastu pārslām kopīgi rīkotas sacensības bērniem - no tām lielākā bija “ MILZU! Kauss” mazajiem autosportistiem. Kausa laikā vislielāko pārsteigumu sagādāja klienti, kuri uz katru posmu uzticīgi ieradās ar jaunu entuazismu un gatavību uzlabot savus rezultātus. Blue Shock Race sadarbojas arī ar citiem Latvijas uzņēmumiem, piemēram, biedrību Auto motorsports, kuri veicina elektrokartingu attīstību arī profesionālajā līmenī, Rīga Zooloģisko dārzu, Latvijas Mobilo telefonu, SEB banku, Māmiņu klubu u.c.

Otrā Blue Shock Race trase tika atvērta Liepājā, kur kopš 2016. gada jūlija braukšanu ar kartingiem iespējams izmēģināt ne tikai bērniem, bet arī pieaugušajiem. Papildus elektrokartinga braucieniem Blue Shock Race halle Liepājā nodrošina arī iespēju trenēties dronu vadīšanā, virtuālās realitātes spēlēs un iespēju izmēģināt prasmes lāzeru kaujās.

Patiecoties lieliskajai sadarbībai ar “Rīga Plaza” tirdzniecības centru, radītais koncepts ir novērtēts arī ārvalstīs - šobrīd notiek projektu saskaņošana Lietuvā un Igaunijā, nākamgad jauni projekti tiks uzsākt arī citviet Eiropā un ASV. Blue Shock Race pārstāvji atzīst, ka šis ir bijis liels izaicinājums visiem iesaistītajiem, bet svinēt gada jubileju ar ļoti labiem rādītājiem vienmēr ir prieks. Šobrīd atliek tikai virzīties uz priekšu un pilnveidot visas nianses, lai spētu parādīt sevi vislabākajā veidā arī pasaules mērogā.

Blue Shock Race Rīgas halles vadītājs Niks Jansons studiju laikā saņēmis Latvijas Universitātes Biznesa ideju fonda grantu idejas attīstībai un jau vairāk kā divus gadus nodarbojas pārdošanas biznesā. Pirms Blue Shock Race Jansons darbojās Blue Shock Bike, kas ražo un izīrē elektriskos divriteņus.  Paralēli darbam Blue Shock Race Rīgas hallē Jansons izgatavo un pārdod bebrādas cimdus.

Karlīna Timofejeva / Publicitātes foto