PTAC strauji piedaudzis par avio pakalpojumiem saņemto sūdzību skaits
foto: Ieva Leiniša/LETA
Lidmašīnas lidostā.
Bizness un ekonomika

PTAC strauji piedaudzis par avio pakalpojumiem saņemto sūdzību skaits

Jauns.lv / LETA

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) aicina aviokompāniju klientus būt saprotošiem par naudas atmaksas pieprasījumu apstrādes ilgumu, norādīja PTAC pārstāve Evija Lene.

Ņemot vērā atcelto lidojumu skaitu saistībā arī Covid-19 pandēmiju un ierobežojumiem visā pasaulē, PTAC turpina pieaugt saņemto konsultāciju un iesniegumu skaits par avio pakalpojumiem.

Patērētāji vēršas PTAC ar jautājumiem kā rīkoties situācijās, ja atcelts reiss, cik ilgā laikā aviokompānijai jāatmaksā samaksātā nauda un kā rīkoties, ja reiss vēl nav atcelts.

Lene norādīja, ka situācijā, kad Covid-19 pandēmijas dēļ aviokompānija ir atcēlusi lidojumu, tā izsūta patērētājam informāciju par iespējamiem situācijas risinājumiem - lidojumu maiņu, naudas atmaksu vai vaučera saņemšanu no lidsabiedrības.

PTAC aicina patērētājus būt saprotošiem un ņemt vērā, ka pie aviokompānijām griežas ļoti liels skaits patērētāju līdz ar to pieprasījumu apstrādes laiks var ieilgt.

Jau vēstīts, ka Latvijā līdz 12.maijam ir izsludināta ārkārtējā situācija koronavīrusa izraisītās saslimšanas Covid-19 izplatības dēļ. Tostarp kopš 17.marta ir apturēti starptautiskie pasažieru pārvadājumi.