"Apple" atzīts par dārgāko brendu pasaulē.
Auto un tehnoloģijas
2019. gada 17. oktobrī, 14:27
Nosaukti trīs paši dārgākie brendi pasaulē
Par 2019. gada dārgākajiem pasaules brendiem pasaulē kļuvuši “Apple” un “Google”.
Par to liecina pasaules mēroga biznesa konsultācijas firmas “Interbrand Corp” veiktais pētījums.
Pēc analītiķu aprēķiniem, “Apple” brends šajā gadā sadārdzinājies līdz 234,241 miļjardiem dolāru (kāpums 9%), bet “Google” – 167,713 miljardiem dolāru (kāpums par 8%).
Trešo vietu reitingā ieņem “Amazon” (125,263 miljardi dolāru). Reitinga pieciniekā iekļuvis brends “Coca-Cola” (63,365 miljardi dolāru) un “Samsung” (61,098 miljardi dolāru).
Bet desmitajā vietā palicis “Disney” ar 44,352 miljardiem dolāru.
Jau vēstīts, ka Latvijā par vērtīgāko uzņēmumu jau 11.reizi pēc kārtas atzīta energokompānija "Latvenergo", ceturtdien informēja "Latvijas vērtīgāko uzņēmumu Top101" veidotāji.