Bizness un ekonomika
2019. gada 30. aprīlī, 16:39
"Spotify" abonējuši jau 100 miljoni, taču uzņēmums strādā ar zaudējumiem
Zviedrijas mūzikas straumēšanas gigants "Spotify" pirmdien paziņoja, ka tam tagad ir 100 miljoni maksas abonentu, taču vienlaikus pirmo ceturksni uzņēmums noslēdzis ar zaudējumiem.
"Spotify" norāda, ka maksas abonentu skaits pirmajā ceturksnī gada griezumā palielinājies par 32% un sasniedzis 100 miljonus.
Uzņēmums skaidro, ka šis ir nozīmīgs sasniegums tā vēsturē.
Ienākumi no maksas abonentiem pirmajā ceturksnī pieauguši līdz 1,38 miljardiem eiro, salīdzinot ar 1,03 miljardiem eiro pirms gada.
Tāpat kompānija vēsta, ka kopējais ikmēneša aktīvo lietotāju skaits šajā periodā palielinājies par 26% - līdz 217 miljoniem.
Vienlaikus "Spotify" pamatdarbības zaudējumi pirmajā ceturksnī pieauguši līdz 47 miljoniem eiro, salīdzinot ar 41 miljonu eiro pirms gada.