H&M nolemj likvidēt vienu no saviem drēbju zīmoliem
foto: LETA
Bizness un ekonomika

H&M nolemj likvidēt vienu no saviem drēbju zīmoliem

Jauns.lv / LETA

Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānija "Hennes and Mauritz" (H&M) likvidēs ar zaudējumiem strādājošo zīmolu "Cheap Monday", teikts otrdien publiskotajā uzņēmuma paziņojumā.

H&M norāda, ka zīmola likvidēšana tiks pabeigta līdz 2019.gada jūnijam, ietekmējot aptuveni 80 darbiniekus. ""Cheap Monday" ir tradicionāls vairumtirdzniecības biznesa modelis, kas saskāries ar ievērojamiem sarežģījumiem nozarē piedzīvoto izmaiņu dēļ," skaidro uzņēmums.

"Cheap Monday" veikals Londonā un tiešsaistes veikals tiks slēgts 31.decembrī. H&M iegādājās "Cheap Monday" 2008.gadā. Zīmols piedāvā džinsa apģērbus un modes kolekcijas, ko galvenokārt pārdod tālākpārdevēji.

Tēmas