Bizness un ekonomika

"Aldaris" sponsorēšanas apmērus neplāno samazināt

Jauns.lv

Latvijas lielākā alusdarītava "Aldaris" sponsorēšanas apmērus neplāno samazināt un arī turpmāk atbalstīs hokeju un kultūras pasākumus.

"Ar hokeju un "Dinamo" mūs atpazīst vairāk, bet vispār mēs sponsorējam trīs virzienos. Viens ir jau pieminētais sports, kur hokejā mēs atbalstām arī juniorus. Tad ir kultūra - lielākais mūsu atbalsts ir dziesmu svētkiem, bet ir arī mazāki kultūras projekti," intervijā aģentūras BNS biznesa informācijas portālam "Baltic Business Service" teica "Aldara" valdes priekšsēdētāja Ināra Šure

Viņa pastāstīja, ka trešais virziens ir labdarība. "Mēs atbalstām divas sabiedrības neaizsargātākās grupas - bērnus un vecus cilvēkus. Mēs palīdzam gan jauniešiem ar speciālām vajadzībām, gan organizācijām, kas atbalsta bērnus un vecus cilvēkus," piebilda Šure.

"Aldara" vadītāja sacīja, ka uzņēmums sponsorēšanas aktivitātes neplāno samazināt. "Mēs savu atbalstu samazināt neplānojam, un arī mūsu stratēģija paredz, ka mēs turpināsim šos trīs lielos virzienus. Valsts atbalsts samazinās, un mēs gribam atbalstīt un būt kopā," norādīja Šure.

Uzņēmums "Aldaris" ir dibināts 1865.gadā un ir lielākā alus darītava Latvijā, kā arī viena no lielākajām Baltijas valstīs. "Aldaris" ir "Carlsberg Grupas" uzņēmums. "Aldara" produktu portfelī ir aptuveni 50 dažādu dzērienu, kas pārstāv piecas grupas - alu, dzeramo ūdeni, alkoholiskos kokteiļus, bezalkoholiskos dzērienus un enerģijas dzērienus.

2009.gadā "Aldaris" strādāja ar 37,9 miljonu latu apgrozījumu, savukārt uzņēmuma peļņa bija 1,43 miljoni latu.

BNS