LTV par 197 985 latiem reklamēsies presē un internetā
Latvijas Televīzija (LTV) izsludinājusi iepirkumu par televīzijas reklāmu izvietošanu preses izdevumos un interneta medijos, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības mājaslapā. Plānotā kopējā iepirkuma summa ir 197 985 lati. Līguma termiņš būs viens gads.
Taču televīzija paredzējusi par sniegto pakalpojumu norēķināties maiņas veidā, izvietojot pakalpojuma sniedzēja reklāmu LTV programmās.
Saskaņā ar iepirkuma nolikumu kopējais reklāmas maketu laukumu apjoms ir 235 000 kvadrātcentimetru 140 700 latu vērtībā. Savukārt kopējais baneru ekspozīciju skaits interneta mājaslapās būtu 73 miljonu reižu par summu 57 285 lati.
Pieteikumi jāiesniedz līdz 30.maija plkst.14 LTV, Zaķusalas krastmalā 3.
Kā ziņots, pēc tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras "TNS Latvia" apkopotajiem datiem, februārī savu pozīciju ceturtajā vietā saglabājis LTV 1.kanāls, kuru februārī vērojuši 8,7% iedzīvotāju. Piektais visvairāk skatītais televīzijas kanāls februārī bija LTV 7.kanāls, kuru vērojuši 4,9% iedzīvotāju. Pēc "TNS Latvia" informācijas, LTV 1.kanāla 2010.gadā kopējā skatīšanās laika daļa bija 8,8%, bet LTV 7.kanāla - 4,8%.
LETA