Bizness un ekonomika

Sekojot dzīvesstila tendencēm, “Valmieras piens” palielina omletes ražošanas apjomu

Jauns.lv

Piena pārstrādes uzņēmums "Valmieras piens" plāno palielināt jaunā produkta "Klasiskā omlete" ražošanas apmērus. Šis produkts tirgū izlaists aprīļa sākumā.

Lēmumu ražot šādu produktu uzņēmums pieņēma, sekojot esošajām tendencēm dzīvesstila un pārtikas nozarē pasaulē kopumā. "Aizvien vairāk cilvēku ikdienas steigā par svarīgāko, pagatavojot maltīti, uzskata ātrumu un ērtumu," paskaidroja uzņēmuma projektu vadītāja Lija Ozoliņa.

"Kas attiecas uz pārdošanas rādītājiem omletei, patlaban par reālajiem apmēriem informācijas vēl nav, ņemot vērā, ka šo produktu tirgū tikai nupat esam sākuši ražot," atzina uzņēmuma pārstāve un informēja, ka "pašlaik produktu var iegādāties tirdzniecības vietās Latvijā, kā arī kaimiņvalstī Igaunijā. Turklāt distribūciju plānots paplašināt.

Produkta ražošanai "Valmieras piens" nav iegādājies jaunas iekārtas. "Attiecībā uz investīcijām šajā gadījumā esam spējuši jaunu produktu radīt, efektīvi izmantojot esošos resursus, un jaunas iekārtas produkta radīšanai nav bijušas nepieciešamas - produktu ražo ar esošo "TetraTop" līniju," norādīja Ozoliņa.

Piena pārstrādātāja "Valmieras piens" apgrozījums pērn, pēc provizoriskiem datiem, bija 29,6 miljoni latu, kas ir par 9% vairāk nekā 2009.gadā. "Valmieras piens" 2009.gadā strādāja ar 27,24 miljonu latu apgrozījumu un guva 108,2 tūkstošu latu peļņu, liecina uzņēmuma gada pārskats.

"Valmieras piens" dibināts 1971.gadā, bet kopš 1993.gada tas ir slēgta akciju sabiedrība. Par uzņēmuma īpašniecēm 2007.gada vasarā pastarpināti kļuva ekspremjera Andra Šķēles sieva un meitas.

BNS