Bizness un ekonomika

Priekšapmaksas sarunu kartes lieto mazturīgi cilvēki spēka gados

Jauns.lv

Priekšapmaksas mobilos sakarus izmanto 63% mobilo sakaru lietotāju un 54% priekšapmaksas lietotāju ar maziem vai bez noteiktiem ienākumiem, liecina virtuālā mobilo sakaru operatora "ZetCOM" veiktais pētījums.

Kompānijas, kas darbojas ar "Amigo" zīmolu, pētījums liecina, ka 45% priekšapmaksas pakalpojumu lietotāji ir vecumā no 25 līdz 49 gadiem, tātad neatbilst priekšstatam, ka "Amigo" un līdzīgas kartes lieto galvenokārt jaunieši vai pensionāri.

Kā "ZetCOM" pārstāvji informēja preses konferencē, 54% priekšapmaksas mobilo sakaru lietotāju ir ar ienākumiem zem 150 latiem mēnesī vai arī bez noteiktiem ienākumiem, salīdzinot ar tikai 29% īpatsvaru starp pēcapmaksas pakalpojumu klientiem.

"ZetCOM" mārketinga projektu vadītāja Kristīne Hermane piekrita, ka šo priekšapmaksas pakalpojumu lietotāju daļu varētu apzīmēt kā "mazturīgos spēka gados", bet uzsvēra, ka to vidū var būt daļa izglītotu, pat profesionālu cilvēku ar mazām algām vai tādi, kas patlaban ir bezdarbnieki.

"Amigo" zīmola turētājs arī konstatējis, ka 43% mobilo priekšapmaksas sakaru lietotāju pēc nodarbošanās ir speciālisti, strādnieki vai ierindas darbinieki.

Kopumā "Amigo" pakalpojumiem esot aptuveni 200 000 lietotāju, teica "ZetCOM" valdes priekšsēdētājs Artūrs Freimanis.

"ZetCOM" dibināts 2002.gadā un darbojas kā virtuālais operators, kas nomā tīklu un citus pakalpojumus no "Latvijas Mobilā telefona" (LMT), bet pakalpojumus lietotājiem veido un tirgo pats. 2007.gadā notika "ZetCOM" un LMT apvienošanās, kuras rezultātā 100% uzņēmuma daļu pārgāja LMT īpašumā.

Tēmas