Bizness un ekonomika

Twitter sācis sadarbību ar filmu studiju "Paramount"

Jauns.lv

Īso vēstījumu sociālais tīkls Twitter sācis saviem lietotājiem piedāvāt iespēju pirms pirmizrādes noskatīties jaunas filmas, sākot ar studijas "Paramount" ražoto "Super 8", turklāt piedāvājot bezmaksas popkornu, raksta informācijas tehnoloģiju portāls "TechCrunch".

Twitter lietotāji ASV varēs pieteikties uz īpašu filmas izrādi 9.jūnijā pirms valsts mēroga pirmizrādes 10.jūnijā, raksta portāls.

Izmantojot birku (angliski "hashtag") "#Super8Secret", Twitter lietotāji saņems saikni uz interneta vietni, kur iegādāties īpašo izrāžu biļetes. Twitter informē, kā tā esot pirmā šāda veida partnerība ar filmu studiju.

"TechCrunch" korespondente Lēna Rao tomēr raksta, ka īsti nesaredzot labumu Twitter lietotājam vairāku iemeslu dēļ. Viņa dzīvo samērā lielā ASV pilsētā Čikāgā, taču tur nav paredzēts "Super 8" īpašais seanss. Savukārt "bezmaksas" popkorna piedāvājums ir saistīts ar citu uzkodu pirkumu.

Biznesa portāls "Nozare.lv" ir novērojis, ka ASV kinoteātros ir lieli uzkodu stendi, kur pārdod ne tikai dažādu veidu popkornu (saldu, sāļu, ar kausētu sviestu utml.), bet arī konfektes, desas, picu, ar sieru pārlietus meksikāņu "nachos" čipsus un milzu izmēra dzērienus.

Kā raksta Rao, piedāvājums apskatīt filmu un saņemt "bezmaksas" popkornu ir tikai veids, kā paziņot, ka "Paramount" savu filmu pirmizrādēs reklamēs arī ar Twitter palīdzību.

"Šķiet, ka te ir reklāmas attiecības, kas cenšas maskēties par piedāvājumu kinomīļiem," secina Rao.

LETA