Bizness un ekonomika

Konkursam par labāko klientu apkalpošanas speciālistu pieteikti 136 pretendenti

Jauns.lv

Šogad otro reizi notiekošajam konkursam "Klientu servisa lepnums 2011", kurā tiks noteikti labākie dažādu nozaru klientu apkalpošanas speciālisti, pieteikti 136 kandidāti, biznesa portālu "Nozare.lv" informēja "LabsServiss.lv" pārstāve Solvita Belova.

Uzņēmumi, no kuriem izvirzīti kandidāti, pārstāvot tirdzniecības, finanšu, telekomunikāciju un citas nozares. Otrajai kārtai kvalificēsies tikai 20 labākie pretendenti.

Lielākais pieteikumu skaits saņemts no "Arkolat", "Lattelecom", "Nordea Banka", "Swedbank" un "Transcom Worldwide Latvia" klientu apkalpošanas speciālistiem.

No Rīgas saņemti 65 pieteikumi dalībai konkursā, savukārt pārējie nāk no Cēsīm, Jelgavas, Jūrmalas, Kuldīgas, Liepājas, Rēzeknes, Valmieras, Ventspils, kā arī no Amatas, Auces, Ādažu, Baldones, Ikšķiles, Ķekavas, Mārupes, Ogres, Ropažu, Salas, Salaspils un Talsu novada.

Otrdien, 1.novembrī, taps zināms, kuri 20 klientu servisa darbinieki kvalificējušies pusfinālam, lai gatavotos nākamās kārtas pārbaudījumam - telefonintervijai. Savukārt konkursa pēdējā, trešā, kārta notiks 24.novembrī konferences "Laba servisa dienas" laikā.

Finālā satiksies pieci labākie konkursa dalībnieki, kuri žūrijas un skatītāju klātbūtnē parādīs savas profesionālās iemaņas, risinot dažādas klientu servisa konfliktsituācijas tandēmā ar "Karaliskā improvizācijas teātra" dalībnieku Ģirtu Runātāju. Uzvarētājs tiks paziņots konferences noslēgumā.

Kā ziņots, konkurss norisināsies trīs kārtās, kur tiks pārbaudītas klientu apkalpošanas speciālistu komunikācijas prasmes, spēja reaģēt uz situāciju, psiholoģiskā noturība un radošā pieeja risinājumam.