Baltkrievu dāmas kā trakas izpērk Latvijas krūšturus
Bizness un ekonomika

Baltkrievu dāmas kā trakas izpērk Latvijas krūšturus

Jauns.lv

Baltkrievijas rubļa devalvācijas iespaidā baltkrievietes pašreiz vairumā iepērk veļu, it sevišķi Latvijā ražotos „Laumas” un „Rosmes” krūšturus un peldkostīmus.

Baltkrievijas nacionālās valūtas nemitīgā devalvācija labvēlīgi ietekmē Latvijas veļas ražotājus. Baltkrievietes „nebaltai dienai” iepērk latviešu ražotos krūšturus.
Baltkrievijas nacionālās valūtas nemitīgā devalvācija labvēlīgi ietekmē Latvijas veļas ražotājus. Baltkrievietes „nebaltai dienai” iepērk latviešu ražotos krūšturus.

Pēdējo mēnešu laikā Latvijas sieviešu veļas ražotāju tirgus Baltkrievijā pieaudzis par 35,2%, raksta Baltkrievijas interneta izdevums ej.by. Šī gada pirmajos deviņos mēnešos ievērojami pieaudzis sieviešu veļas ražotāja - kompānijas „Silvano Fashion Group”, kurā ietilpst arī „Lauma” un „Rosme”, tirgus. Visvairāk baltkrievietes pērk „Silvano Fashion Group” vietējā meitasuzņēmuma „Milavitsa” produkciju, bet pēc tam seko „Laumas” produkcija. Tādējādi baltkrievietes cer nemitīgi savu vērtību zaudējošo Baltkrievijas rubli pārvērst taustāmās lietās.

Šī gada deviņos mēnešos „Lauma” Baltkrievijā pārdevusi 1,2 miljonus veļas komplektus, kas ir par 35,2% vairāk nekā pērn šajā pašā laikā. Tas nozīmē, ka šogad katra ceturtā Baltkrievijas sieviete ir nopirkusi vienu Latvijā ražotu veļas komplektu.

„Krīzes laikā Baltkrievijas sievietes savus ietaupījumus vislabprātāk tērē iegādājoties apakšveļu. Visvairāk tiek pirkti krūšturi un peldkostīmi. Baltkrievijas sieviešu uzbrukumi veļas veikaliem būtiski uzlabojuši kompānijas „Soilvano Fashion Group” rādītājus,” raksta ej.by.

Elmārs Barkāns/ Foto: Evija Trifanova/LETA

Tēmas