Bizness un ekonomika

Aptauja: jauna apģērba iegādei rīdzinieki tērē 34 latus mēnesī

Jauns.lv

Jaunas drēbes divas trīs reizes mēnesī iegādājas gandrīz puse jeb 46% rīdzinieku, bet reizi divos mēnešos ‒ 28% aptaujāto, turklāt jauna apģērba iegādei tērējot vidēji 34 latus mēnesī, liecina aksesuāru zīmola "LeCordes" veiktā aptauja.

Aptaujas rezultāti liecina, ka ekonomiskās situācijas pasliktināšanās pēdējos gados ir būtiski mainījusi apģērba pirkšanas paradumus, proti, 67% respondentu atzīst, ka iepērkas retāk, savukārt nedaudz vairāk kā ceturtdaļa rīdzinieku to dara tikpat bieži kā agrāk. Jauna apģērba iegādi iepriekš plāno 62% aptaujāto, taču ik pa laikam respondenti veic neplānotus tā sauktos mirkļa pirkumus ‒ 19% respondentu tādus veic vismaz vienreiz mēnesī, bet 40% ‒ reizi divos mēnešos.

Gadījumos, kad ir jāapmeklē svarīgs pasākums, bet garderobē nav piemērota apģērba, 46% aptaujāto ir gatavi tādu iegādāties tieši šim nolūkam, 26% respondentu šādās situācijās izvēlas labāk sakombinēt vizuālo tēlu no jau esošajām drēbēm, bet 15% dod priekšroku atsvaidzināt esošo apģērbu ar dažādiem piemērotiem aksesuāriem.

Aptaujas dati parāda, ka joprojām populārākās iepirkšanās vietas ir tieši tirdzniecības centri, kur jaunu apģērbu visbiežāk iegādājas 42% respondentu, 9% – visbiežāk pirkumus veic interneta veikalos, 7% – parastajos veikalos, bet 5% jaunu drēbju iegādi vislabprātāk veic ārzemēs.

Aptauju interneta sociālajos tīklos veica vietējais aksesuāru ražotājs "LeCordes". Divu nedēļu laikā tika aptaujāti 265 cilvēki.

BNS