Mantu izrādīšanas sociālais tīkls "Pinterest" iegūst milzu popularitāti
Savā laikā par dīvainu nosauktais sociālais tīkls "Pinterest", kur lietotāji izrāda savu mīļāko mantu attēlus, nonācis ASV sociālo tīklu "top desmit" sarakstā, raksta informācijas tehnoloģiju portāls "News.com".
Kā liecina vairāku interneta apmeklējumu un popularitātes mērīšanas rīku dati, "Pinterest" novembrī piesaistījis 31,7 miljonus interneta lietotāju apmeklējumu, kas to ierindojis desmitajā vietā aiz tādām interneta vietnēm kā "YouTube" un profesionālo sakaru tīkla "Linkedin".
Nedēļā līdz 16.decembrim vietne apmeklēta 11 miljonus reižu, raksta "News.com".
Par pilntiesīgu "Pinterest" lietotāju var kļūt, tikai lūdzot un saņemot ielūgumu no interneta vietnes administrācijas. Taču "Pinterest" galvenajā mājaslapā, ko redz jebkurš interneta lietotājs, var apskatīt krāsu fotoattēlus pastkartīšu formātā, kuros redzama, piemēram, grīdas sega, sieviete līgavas kleitā, kāda glāze, kur ieliets kokteilis, sieviešu zābaki, cepetis, gāzes plīts, dažādas afišas un spieddrukas darbi, džemperis, kolas kārba un kreisās kājas tenisa kurpe, kā arī citas šķietami nejauši pievienotas lietas.
Kā raksta "News.com", "Pinterest" saturu pārsvarā veido mājas iekārtojums, modes lietas, pēc receptēm gatavotu maltīšu attēli un mākslinieku rokdarbi. 58% vietnes apmeklētāju ir sievietes.
Interneta portālos rakstīts, ka "Pinterest" darbojoties kā savstarpējs preču rekomendācijas rīks, jo reģistrētie lietotāji var, piemēram, uz sava ziņojumu dēļa "pārspraust" cita lietotāja izvietotu attēlu, kas tiem iepaticies. Tas it kā stimulējot attēlotās mantas pirkšanu, jo tā ieguvusi labāku reputāciju.
Savu pirmo riska kapitāla finansējuma daļu desmit miljonu ASV dolāru jeb piecu miljonu latu apjomā "Pinterest" saņēmis pavasarī no riska kapitāla kompānijas "Bessemer Venture Partners", nopērkot attiecīgu skaitu "Pinterest" kapitāla daļu, lai uzņēmuma kopējo teorētisko tirgus vērtību paceltu līdz 40 miljoniem dolāru (20 miljoniem latu), raksta portāls.
LETA