Pētījums: bankas visvairāk reklamē klientu vidū nepopulārus noguldījumus
2011.gadā bankas Latvijā lielākoties (20,62% gadījumu) reklamējušas noguldījumus, turpretī visai maz banku klienti šogad plāno izmantot banku piedāvātos noguldījumu un investīciju pakalpojumus, secināts ziņu aģentūras LETA un pētījumu aģentūras SKDS veiktajā pētījumā par banku sektoru.
Pētījumā tika aptaujāti ap 1000 respondentu no visas Latvijas vecumā no 18 līdz 74 gadiem. Aptauja tika veikta laika posmā no 2011.gada 12.decembra līdz 19.decembrim.
Pētījumā noskaidrots, ka šogad iedzīvotāji personīgām vajadzībām visvairāk plāno izmantot banku piedāvātās maksājumu kartes (78,3% respondentu), tiem seko elektroniskie pakalpojumi (74,3%), norēķinu pakalpojumi (66,65), kontu pakalpojumi (50,9%), pensiju 2 vai 3.līmeņa pakalpojumi (38,1%), darījumi ar valūtu (27,9%), kredīta pakalpojumi (22,1%), apdrošināšanas pakalpojumi (13,8%), noguldījumu un investīciju pakalpojumi (12,6%).
Banku pakalpojumus šogad neplāno izmantot 2,4% aptaujāto.
2011.gadā bankas aktīvāk reklamējušas noguldījumu pakalpojumus (20,62%), tai seko tēla reklāma (18,62%), kredīti (18,41%), informācija (7,01%), ieguldījumu fondi (5,29%), pensiju fondi (4,36%), apdrošināšana un līzings (3,82%), maksājumu kartes (3,25%), darba piedāvājumi (3,01%) un piedāvājumi pensionāriem (2,43%).