"Apranga" peļņa pērn pieaugusi vairāk nekā sešas reizes
Apģērbu mazumtirdzniecības tīkla SIA "Apranga" peļņa pērn palielinājusies vairāk nekā seškārtīgi salīdzinājumā ar 2010.gadu, liecina Uzņēmumu reģistru apkalpojošās firmas SIA "Lursoft" informācija.
Pagājušajā gadā "Apranga" nopelnījusi 347 731 latu, salīdzinot ar 54 615 latiem 2010.gadā.
Tāpat par 10,36% palielinājies uzņēmuma apgrozījums - no 6,47 miljoniem latu 2010.gadā līdz 7,15 miljoniem latu pērn.
Kā ziņots, kompānijas mātesuzņēmuma, apģērbu mazumtirdzniecības koncerna "Apranga group", apgrozījumam šogad tiek plānots 7,6% pieaugums, intervijā biznesa portālam "Nozare.lv" pastāstīja kompānijas vadītājs Rimants Pervenecks.
Kopējais apgrozījums Baltijā šim gadam, ieskaitot pievienotās vērtības nodokli (PVN), tiek prognozēts 133,7 miljonu eiro (93,6 miljonu latu) apmērā.
"Tāpat arī veiksim veikalu attīstīšanu un renovācijas atbilstoši jaunākajām mazumtirdzniecības tendencēm. Šo gadu uzskatām par labu iespēju kļūt spēcīgākiem konkurences ziņā, kas arī ļaus sagatavoties tirgus un mazumtirdzniecības atgūšanās lēcienam," iepriekš piebilda Pervenecks.
"Apranga group" kopējais 2011.gada apgrozījums, ieskaitot PVN, Baltijā sasniedza 124,3 miljonus eiro (87 miljonus latu), kas ir 13,1% palielinājums salīdzinājumā ar 2010.gadu.
"Apranga group" veido 17 uzņēmumi. Tā pārvalda 122 veikalus visās Baltijas valstīs - 78 Lietuvā, 33 Latvijā un 11 Igaunijā. Kopējā tirdzniecības platība ir 64 000 kvadrātmetru. Kompānija nodarbina 1300 cilvēkus.
Latvijā grupa pārvalda "Emporio Armani", "Hugo Boss", "Nude", "Massimo Dutti", "Zara", "City", "Bershka", "Pull and Bear", "Apranga", "Promod", "s.Oliver", "Moskito", "Stradivarius", "Mango" un "Mexx" veikalus.
LETA