„Food Union” iegulda 12 miljonus 30 jaunu saldējumu ražošanā
RPK valdes priekšsēdētājs Raimonds Misa (no kreisās) un „Food Union” saldējuma kategorijas attīstības direktors Dmitrijs Dokins atklāj, ka gardie saldējumi top tikai no dabīgā piena un krējuma.
Bizness un ekonomika

„Food Union” iegulda 12 miljonus 30 jaunu saldējumu ražošanā

Jauns.lv

AS „Rīgas piena kombināts” un AS „Valmieras piens” apvienotais uzņēmums „Food Union” Latvijas tirgū ievieš jaunus saldējumus – inovatīvu augļu saldējuma zīmolu „Nu Fruit”, pilnībā atjaunotus premium segmenta saldējuma zīmolu „Ekselence” un Latvijā iemīļotākā saldējuma zīmolu kopš bērnības „Pols” – kopā vairāk nekā 30 dažādus produktus!

„Food Union” ir investējis vairāk nekā 12 miljonus eiro jaunās, modernās saldējuma ražošanas tehnoloģijās, lai piedāvātu visiem saldējuma cienītājiem inovatīvus un pilnībā dabīgus produktus.

Ar jaunajām iekārtām, kādas šobrīd ir modernākās pasaulē, var izgatavot 18 tūkstošus saldējumu uz kociņa stundā, kuru augļu sulas glazūras ātrai izveidei tiek izmantots šķidrais slāpeklis, kā arī 7,2 tūkstošus inovatīvu 3D formas saldējumu uz kociņa ar lieliem augļu vai veselu ogu gabaliņiem.

“Mūsu misija ir piedāvāt katram Latvijas iedzīvotājam mīļāko saldējumu, vai tas būtu ar garšu, kas atsauc atmiņā bērnību, izmeklētu garšu, unikālu dekorējumu vai dabīgu augļu svaigumu. Šos saldējumus ražojam no īsta piena un krējuma, kas iegūts Latvijā. Modernās tehnoloģijas palīdz iegūt inovatīvas formas un garšu savienojumus. Šogad strādājam pie esošo zīmolu uzlabošanas un jaunu zīmolu ieviešanas, lai nākamā gada vasaras sezonā audzētu pārdošanas apjomus un paplašinātu eksporta tirgus Krievijā un NVS valstīs,” stāsta Dmitrijs Dokins, „Food Union” saldējuma kategorijas attīstības direktors.

Inovatīvā augļu saldējuma zīmola „Nu Fruit” būtība ir tā vienkāršībā un dabīgumā. Tas ir radīts no īsta piena, krējuma, veselām ogām un lieliem augļu gabaliņiem, un dabīgas augļu sulas. „Nu Fruit” saldējumi ir pieejami ar piecām dažādām garšām – mežonīgo zemeņu, melleņu un kazeņu, persiku un meloņu, lielo ķiršu un lielo zemeņu.

Latvijā mīļākais kopš bērnības saldējums „Pols” tagad ir pieejams ar trim garšām – „Pols Klasiskais”, „Pols Plombīrs” un „Pols Plombīrs glazūrā”. Klasiskais „Pols” tiek gatavots pēc 1971.gada receptes un tā ražošanai izmantots tikai īsts piens un krējums. Drīzumā „Pols” saldējuma zīmols tiks papildināts ar sešām pavisam jaunām garšām vafeļu glāzītē.

Labāko šokolādes un konditorejas šefpavāru receptes iedvesmojušas ražotājus arī premium kategorijas saldējuma zīmola Ekselence atjaunošanai. Tam ir radītas jaunas, izmeklētas un pilnīgi dabīgas saldējuma desertu garšas. Tagad Ekselence ir pieejams četros veidos – uz kociņa, vafeļu konusos, viena litra iepakojumos un speciālos iepakojumos kafejnīcām un restorāniem – kopā 20 dažādos produktos.

Apvienotajā Food Union uzņēmumā šobrīd kopumā ir vairāk nekā 600 darbinieki, uzņēmuma apgrozījums pārsniedz 100 miljonus eiro gadā. Food Union ražotnes iepērk pienu no vairāk nekā 400 Latvijas zemnieku saimniecībām un piena ražotājiem.

Kā rūpnīcā „Rīgas piena kombināts” top saldējums

Kasjauns.lv / Foto: Lita Krone/LETA, publicitātes