Bizness un ekonomika

Jūnijā mobilo sakaru operatoru mainījuši 13 060 klienti

Jauns.lv

Jūnijā mobilo sakaru operatoru, saglabājot savu esošo numuru, mainījuši 13 060 klienti, kas ir par 7,4% vairāk nekā maijā, kad mobilo operatoru mainīja 12 157 klienti, informēja "Datorikas institūta Divi" projektu vadītājs Oskars Ozols.

Savukārt fiksēto sakaru operatoru mainītāju skaits bija 1355, nedaudz mazāk par 1419 mainītājiem maijā.

Jau ziņots, ka Latvijas mobilo sakaru operatoriem kopumā ir ļoti zema klientu mainība. Šis mainības koeficients, kas aprēķināts uz vairāk nekā 2,4 miljoniem klientu, ir aptuveni 0,6%.

Augsts klientu mainības rādītājs tiek vērtēts dažādi - valsts mobilo sakaru tirgū kopumā tas var liecināt par asu konkurences cīņu starp operatoriem, bet atsevišķiem operatoriem mainība kāpina izdevumus par mārketinga pasākumiem, lai atvilinātu citu operatoru klientus, un par pasākumiem, lai atturētu esošos klientus no "pārbēgšanas" citur.

"Datorikas institūts Divi" dibināts 1995.gadā, un tā galvenie darbības virzieni ir informācijas tehnoloģiju konsultācijas, programmatūras izstrāde. Kompānijas izstrādājamo risinājumu vidū ir finanšu sistēmas, risinājumi bankām, uzņēmumu resursu pārvaldības sistēmas, iebūvētās sistēmas un portāli, kā arī datortehnikas komplektēšana un datortīklu administrēšana. Viens no uzņēmuma projektiem ir mobilās un fiksētā tīkla telefonijas numerācijas datubāzes uzturēšana.

LETA