Toyota Pērnavā pulcē Baltijas valstu autožurnālistus. FOTO
Seši Toyota hibrīdauto žurnālistus gaidīja uzreiz pēc gardām pusdienām.
Auto un tehnoloģijas

Toyota Pērnavā pulcē Baltijas valstu autožurnālistus. FOTO

Jauns.lv

Tā nav nedz oficiāla asociācija, nedz slepena brālība. Tie ir autotematikas žurnālisti, kuri nu jau gadu gaitā pārvērtušies par lielu un draudzīgu saimi.

Seši Toyota hibrīdauto žurnālistus gaidīja uzreiz pēc gardām pusdienām.

Toyota testa diena Pērnavā

Katrs ikdienā veic savus pienākumus televīzijā, internetā, presē vai radio, bet ik pa brīdim kādā pasākumā sanāk kopā, lai iepazītos un izvērtētu autobūves jaunumus un neformālā gaisotnē dalītos ar iespaidiem kolēģu lokā.

Par prieku visu trīs Baltijas valstu autotematikas žurnālistiem, Toyota Baltic sarīkoja pasākumu ar plašu programmu Igaunijas kūrortpilsētā Pērnavā. Pavisam ar Toyota jaunumiem iepazīties bija ieradušies ap četrdesmit žurnālistu, tajā skaitā arī ducis Latvijas spalvas brāļi.

Pēc sātīgām pusdienām autožurnālisti devās Pērnavas ielās ar plašo Toyota hibrīdautomobiļu saimi. Kustībā varēja izmēģināt gan visiem labi zināmo Toyota Prius, ar kuru Latvijas žurnālistiem bija iespēja veikt testa braucienus jau pirms kāda laika Rīgā, gan Prius Plug in, kurš paralēli uzlādējams no parastas sadzīves rozetes. Hibrīdautomobiļu klāstā bija arī Toyota Yaris Hibrid un Prius +, kurš izpelnījās vislielāko interesi.

Nākamā pasākuma daļa tika veltīta sportiskajam un ilgi gaidītajam Toyota GT86, kurš sadarbībā ar Subaru radies, lai stātos kādreizējā Toyota segmenta flagmaņu Celica un Supra vietā.

Lai gan Pērnavas jaunajā autošosejas trasē vēl cītīgi darbojas buldozeri, ceļaruļļi un eskavatori, Baltijas autožurnālistiem bija tas gods pirmiem izmēgināt trases viltīgos līkumus ar jau minēto Toyota GT86. Kādam igauņu kolēģim dienas pirmajā daļā bija izdevies “neierakstīties” pagriezienā un trasē palika par vienu GT86 mazāk. Viss beidzās laimīgi un virāžas autors tika cauri ar vieglu izbīli, taču pārējiem testa dalībniekiem, tajā skaitā Latvijas autožurnālistiem, izmēģinājuma braucieni jau kļuva daudz “saudzīgākā” režīmā. Tomēr, neskatoties uz nepatīkamo starpgadījumu, dažos trases posmos spidometra bultiņa tuvojās iedaļai 170.