Pēc Stendzenieka iesnieguma apturēts iepirkums par Dziesmu svētku vizuālo noformējumu
Kultūrizglītības un nemateriālā mantojuma centrs apturējis iepirkumu par nākamgad gaidāmo dziesmu un deju svētku vizuālo noformējumu un informatīvajiem pasākumiem, informēja centra pārstāve Inga Bika.
Tas noticis pēc Ērika Stendzenieka reklāmas aģentūras "Mooz!" sūdzības Iepirkumu uzraudzības birojam, kas to arī apmierinājis. Stendzenieks savu iesniegumu pamatojis, norādot, ka nav pareizi izvēlēta procedūra.
Iepirkums "XXV Vispārējo latviešu dziesmu un XV deju svētku vizuālās identitātes un ārējās komunikācijas koncepciju izstrādes un to īstenošanas pakalpojums" izsludināts 29.maijā. Konkursā pieteicās trīs pretendenti, starp tiem Stendzenieka reklāmas aģentūras nebija. Piesaistot nozares ekspertus, komisija izvērtēja piedāvājumus, taču galīgo lēmumu vēl nepaspēja pieņemt.
Iepirkums paredz svētku vizuālo un audiovizuālo risinājumu, svētku kataloga izveidi, informatīvos pasākumus un vēl citus darbus. Iepirkuma summa ir līdz 275 tūkstošiem latu.
Stendzenieks un "Mooz!" 2008.gadā veidoja dziesmu svētku komunikācijas stratēģiju. Konkurss iepriekšējo svētku komunikācijas koncepcijas izveidei 2007.gadā netika rīkots, pavēstīja centrs.