„Hotel Jūrmala SPA” ēdienkartē vairs nebūs sviesta zivs
Bizness un ekonomika

„Hotel Jūrmala SPA” ēdienkartē vairs nebūs sviesta zivs

Jauns.lv

Glaunās Jomas ielas viesnīcas „Hotel Jūrmala SPA” restorānā vairs netiks pasniegta sviesta zivs, jo ar to pagājušās nedēļas nogalē saindējās vairāki Jūrmalā uz konferenci ieradušies zviedru ārsti.

Jūrmalas viesnīcas „Hotel Jūrmala SPA” šefpavāru nežēlastībā kritusi sviesta zivs, jo ar to saindējās vairāki zviedru dakteri, kas bija par iemeslu ažiotāžas sacelšanai gan zviedru, gan latviešu presē.
Jūrmalas viesnīcas „Hotel Jūrmala SPA” šefpavāru nežēlastībā kritusi sviesta zivs, jo ar to saindējās vairāki zviedru dakteri, kas bija par iemeslu ažiotāžas sacelšanai gan zviedru, gan latviešu presē.

Kasjauns.lv jau rakstīja, ka pagājušās nedēļas sestdienā 42 zviedru ārsti no ziemeļvalstu privātā medicīnas aprūpes uzņēmuma „Alers”, kuri bija ieradušies Jūrmalā uz konferenci un komandas saliedēšanas ceļojumā, saindējās ar vakariņās pasniegto sviesta zivi. Ārstiem parādījās tipiskas saindēšanās pazīmes – vemšana, ģībonis, slikta dūša. Viņiem tika sniegta pirmā medicīniskā palīdzība, bet nākamajā dienā dakteru veselības stāvoklis jau bija uzlabojies tiktāl, ka viņi varēja doties lidojumā atpakaļ uz Zviedriju.

Tikai pēc Zviedrijas presē, bet pēc tam arī Latvijas, saceltās ažiotāžas viesnīcas „Hotel Jūrmala SPA” vadība atzina, ka šāds gadījums bija. Jāteic, ka pirms tam zviedru žurnālistiem sazināties ar Jūrmalas viesnīcniekiem neizdevās. „Hotel Jūrmala SPA” vadība par saindēšanās gadījumu sāka runāt tikai pēc tam, kad par to sāka interesēties arī Latvijas plašsaziņas līdzekļi, tostarp arī Kasjauns.lv.

Pēc viesnīcas vadības sākotnējās izpētes secināts, ka sviesta zivs bija iemesls viesu saslimšanai. Turpmāk viesnīcas viesiem ēdienkārtē vairs netiks piedāvāta sviesta zivs. Tāpat uzņēmuma vadība konsultēsies ar Pārtikas un veterināro dienestu, lai uzlabotu savas iekšējās procedūras, mazinot iespējamību šādai situācijai atkārtoties.

Tagad viesnīcas „Hotel Jūrmala SPA” vadība paziņojusi, ka tā pārdzīvo notikušo, kā arī vienlaikus uzņemas līdzatdbildību. „Lai mazinātu riskus, viesnīcas vadība ir jau pārskatījusi un veikusi uzlabojumus iekšējās procedūras, kā arī pieņēmusi lēmumu īstenot piegādātāju izglītošanas programmu,” rakstīts viesnīcas izsūtītajā preses relīzē.

 „Mēs apzināmies, ka ikviens produkts vai pakalpojums, ko saņemam no trešajām pusēm, ir daļa no mūsu pakalpojuma, līdz ar to tikai kopā ar saviem piegādātājiem spējam nodrošināt viesnīcas pakalpojumu visaugstākajā kvalitātē,” norāda „Hotel Jūrmala SPA” Pārdošanas un Mārketinga departamenta vadītāja Kristīne Štāla.

Jāteic, ka „Hotel Jūrmala SPA” gan teic, ka ar sviesta zivi esot saindējušies tikai 16 zviedri, kaut gan Zviedrijas prese min daudzkārt lielāku saindējušos skaitu – 42. Jāpiebilst, ka saindējušies ar sviesta zivi bija tikai šī konkrētā zviedru mediķu grupa. Pārējie „Hotel Jūrmala SPA” viesi no tās izvairījušies, jo liktenīgā sviesta zivs bija zviedru grupas specpasūtījums un tā tika piegādāta un pasniegta tikai un vienīgi zviedru dakteriem.

Kasjauns.lv/Foto: Bulls Press

Tēmas