Parīzes autoizstādes "zaķi" jeb tikumīgo jaunavu ģimnāzija. FOTO
Kur dārgas, spožas un jaunas automašīnas, tur arī skaistas meitenes. Skaistas, taču pēdējos gados nedaudz atturīgas. Šķiet, kāds nerakstīts likums paredz, kas, kāds un cik daudz apģērba var būt mugurā autoizstādes meitenēm!
Līdz šim pasaulē valdīja tikai viens uzskats – dārgas automašīnas patīk bagātiem puišiem! Savukārt bagāti puiši patīk skaistām meitenēm. Tas tad arī kalpoja kā vienīgais izskaidrojums tam, ka vai pie katras greznas automašīnas gozējas kāda skaistule.
Parīzes izstādē bija gan grezni automobiļi, gan skaistas meitenes! Visa kā bija gana. Taču, satikts vienā no izstādes paviljoniem, uz kasjauns.lv jautājumu, kā tad īsti ir ar smukām mašīnām un smukiem “zaķiem”, labprāt atbildēja pasaulē labi pazīstams auto blogers Pīters. Vienkārši Pīters, jo savus pārējos biogrāfijas datus vīram izdevies noslēpt, un arī mums viņš tos neizpauda. Taču visādi citādi viņā ieklausās ļoti liela angliski lasoša auditorija.
Pīters iegrima garā traktātā par tēmu “meitenes un auto”, taču galvenais vadmotīvs bija viens – līdzšinējā teorija ir nepareiza! Patiesībā viss esot pilnīgi citādāk – skaistām meitenēm patīkot dārgi un glamūrīgi braucamrīki. Viņas tos vienkārši grib un ir gatavas uz jebko, lai pie tādiem tiktu. Savukārt maziem plikpaurainiem un ļoti bagātiem onkuļiem patīkot garas un skaistas meitenes. Tā nu, lai iekarotu šo garkājaino būtņu simpātijas, bagātiem onkuļiem nekas cits neatliekot, kā uzdāvināt vai, ļaunākajā gadījumā, izvizināt izredzēto ar luksusa automobiļiem.
Kā ir patiesībā? Nav svarīgi... Fakts ir tas, ka, ieejot Parīzes starptautiskajā automobiļu izstādē, siekala gar lūpu notek ar divkāršu sparu! Gan automobiļu, gan meiteņu dēļ! Pirms ķerties pie automobiļiem, ar prieku padalāmies iespaidos par izstādē sastaptajiem “zaķiem”.
Starp citu, arī tas izrādās mīts, ka katrs autoražotājs uz izstādi atved savus “kārumiņus”. Iespējams, tā tas bijis agrāk, taču tagad modeles tiek izraudzītas no vietējā sortimenta. Šajā konkrētajā gadījumā izstādes starmešu un fotoaparātu zibspuldžu gaismās pārsvarā gozējās Parīzes modeļu aģentūru “zaķi”. Taču bija arī dažas pavadones, kas seko savam “bosam” no izstādes uz izstādi. Kaut vai, piemēram, Lamborghini jaukumiņi!