"Latvijas balzams" realizējis 60% jubilejas balzama partijas
"Rīgas Melnā balzama" 260 gadu jubilejas partija kopš tās tirgošanas sākuma realizēta par 60%, biznesa portālu "Nozare.lv" informēja alkoholisko dzērienu ražotāja AS "Latvijas balzams" komunikāciju vadītāja Dana Hasana.
""Rīgas Melnā balzama" partija īpašā jubilejas dizaina iepakojumā tika saražota limitētā daudzumā - 100 000 pudeļu 0,5 litra tilpumā. Produkcija tirgū nonāca septembra nogalē, un patlaban jau īstenoti vairāk nekā 60%, līdz ar to pārdošanas apjomi pārsnieguši cerēto," atzina Hasana.
Tāpat viņa norādīja, ka uzņēmuma rīcībā esošie pārdošanas dati liecina, ka septembrī un oktobrī 0,5 litra tilpuma "Rīgas Melnā balzama" pārdošanas apjomi palielinājušies par 62% salīdzinājumā ar attiecīgu laika posmu pērn. Šie rezultāti esot sasniegti, pateicoties tieši jubilejas partijas popularitātei.
Kopumā šā gada deviņos mēnešos "Rīgas Melnā balzama" un "Rīgas Melnā balzama ar upeņu garšu" pārdošanas apjomi vietējā tirgū auguši par 13%, salīdzinot ar pērnā gada attiecīgo periodu.
Kā ziņots, "Latvijas balzama" neauditētais apgrozījums šā gada deviņos mēnešos ir 50,3 miljoni latu, kas ir 8% pieaugums salīdzinājumā ar attiecīgo laika posmu pērn.
"Latvijas balzama" auditētais apgrozījums pērn bijis 46 miljoni latu, liecina uzņēmuma paziņojums "NASDAQ OMX Riga" biržā. Tas ir 12% samazinājums salīdzinājumā ar 2010.gada auditēto apgrozījumu - 52,25 miljoniem latu.
Uzņēmuma auditētā peļņa pērn bijusi 3,65 miljoni latu salīdzinājumā ar 3,92 miljonu latu peļņu 2010.gadā.
"Latvijas balzams" dibināts 1900.gadā, esošo nosaukumu ieguvis 1970.gadā. Uzņēmums ražo vairāk nekā 130 dažādu nosaukumu dzērienus.
"Latvijas balzama" lielākais akcionārs ir kompānija "SPI Regional Business Unit BV", kam pieder 89,53% akciju.
Biznesa žurnāla "Kapitāls", "IBS Prudentia" un biržas "NASDAQ OMX Riga" 2012.gada pētījumā "101 vērtīgākais Latvijas uzņēmums" AS "Latvijas balzams" ar uzņēmuma vērtību 105,24 miljoni latu ierindots 40.vietā.