Oktobrī par 13% samazinās "airBaltic" pārvadāto pasažieru skaits
2012.gada pirmajos desmit mēnešos kopumā "airBaltic" ir pārvadājusi 2,58 miljonus pasažieru, savukārt pērn analoģiskā laika periodā 2,95 miljonus pasažieru.
Bizness un ekonomika

Oktobrī par 13% samazinās "airBaltic" pārvadāto pasažieru skaits

Jauns.lv

Latvijas nacionālā aviokompānija "airBaltic" oktobrī ir pārvadājusi 251 705 pasažierus, un tas ir par 13% mazāk nekā pērn tajā pašā laika periodā, kad tika pārvadāti 290 829 pasažieri.

Kā biznesa portālu "Nozare.lv" informēja lidsabiedrībā, "airBaltic" šī gada oktobrī ir veikusi 4 141 lidojumu, kas ir par 7% mazāk, salīdzinot ar to pašu periodu pērn, kad "airBaltic" veica 4 467 lidojumus.

2012.gada pirmajos desmit mēnešos kopumā "airBaltic" ir pārvadājusi 2,58 miljonus pasažieru, savukārt pērn analoģiskā laika periodā 2,95 miljonus pasažieru.

Vietu piepildījums "airBaltic" lidmašīnās 2012.gada oktobrī bija 71% - par 8% punktiem mazāk, salīdzinot ar 2011.gada oktobri. Šā gada pirmajos desmit mēnešos vietu piepildījums "airBaltic" lidmašīnās bija 74% - par 1% punktu mazāk, salīdzinot ar to pašu periodu pērn.

"airBaltic" lidojumu 15 minūšu punktualitātes rādītājs 2012.gada oktobrī bija 87,88%. Tas norāda, ka 87 no 100 "airBaltic" reisiem oktobrī izlidoja plānotajā laikā vai ar ne vairāk kā 15 minūšu aizkavēšanos.

"airBaltic" ir akciju sabiedrība, kas dibināta 1995.gadā. Galvenais akcionārs ir Latvijas valsts ar 99,8% akciju. Aviokompānija apkalpo vairāk nekā 60 galamērķus no Rīgas.

Pagājušajā gadā "airBaltic" strādāja ar 83 miljonu zaudējumiem, savukārt ieņēmumi bija 228 miljoni latu. Pērn pārvadāti 3,35 miljoni pasažieru.

Šā gada pirmajā pusgadā zaudējumi sasniedza 23 miljonus latu, bet ieņēmumi - 104,7 miljonus latu. Pirmajā pusgadā kopumā pārvadāts 1,41 miljons pasažieru. Gadu paredzēts noslēgt ar 33 miljonu latu zaudējumiem, 220 miljonu latu apgrozījumu un aptuveni trīs miljoniem pārvadātu pasažieru. Savukārt pie peļņas iecerēts atgriezties 2014.gadā, īstenojot restrukturizācijas plānu "airBaltic ReShape".

LETA/Foto: Edijs Pālens/LETA

Tēmas