Žagarkalna saimnieks: cilvēki ir gatavi maksāt vairāk, nekā no viņiem prasa
"Sajūtas ir tas, ko visaugstāk vērtē un par ko ir gatavi maksāt slēpošanas trašu apmeklētāji," uzsver "Žagarkalna" īpašnieks Juris Žagars.
Bizness un ekonomika

Žagarkalna saimnieks: cilvēki ir gatavi maksāt vairāk, nekā no viņiem prasa

Jauns.lv

Pircēji, kas izvēlas izklaides un atpūtas biznesa pakalpojumus, ir gatavi maksāt vairāk, nekā no viņiem prasa, biznesa portāla "Nozare.lv" un pētījumu kompānijas "Gfk" veiktā pētījuma par iedzīvotāju iepirkšanās paradumiem prezentācijā apgalvoja slēpošanas trases "Žagarkalns" īpašnieks Juris Žagars.

Viņš skaidroja, ka viņa novērojumi par patērētāju paradumiem attiecībā uz pakalpojumu apmaksu liecina, ka tie, kas ir izvēlējušies un sākuši pirkt, piemēram, slēpošanas trases "Žagarkalns" piedāvātos pakalpojumus, ir gatavi arī turpināt pirkt šos pakalpojumus un maksāt par tiem, īpaši nepiedomājot.

"Žagarkalna" īpašnieks arī norādīja, ka šādu pakalpojumu kopējo cenu veido vairāki faktori, sākot no degvielas, kas tiek patērēta, lai tiktu līdz kalnam, turpinot ar aktīvai atpūtai nepieciešamo inventāru, ēdienu un beidzot arī ar slēpošanas trases tiešajiem pakalpojumiem. "Jā tā parēķina, tad vidēji vienai ģimenei ar bērniem izmaksas par vienu dienu uz kalna varētu sasniegt līdz pat 70 latiem. Bet cilvēki ir gatavi par to maksāt."

Uzņēmējs atzīmēja, ka tas, iespējams, ir tādēļ, ka šī biznesa industrija nevis vienkārši pārdod pakalpojumus, bet gan sajūtas, ko varot sniegt šāda pakalpojuma izmantošana. "Sajūtas ir tas, ko visaugstāk vērtē un par ko ir gatavi maksāt slēpošanas trašu apmeklētāji."

Vērtējot slēpošanas sezonas sākumu, Žagars prognozēja, ka slēpošanas trases "Žagarkalns" sezonas pieaugums būs 5-10% robežās. Savukārt, runājot par slēpošanas industrijas tirgu Latvijā, Žagars atzīmēja, ka tas ir pilns un ienākt kādam jaunam tirgus spēlētājam varētu būt visai pagrūti.

LETA Nozare.lv/ Foto: Evija Trifanova/ LETA