Sveiciens starptautiskajā “bārbiju” dienā jeb dzīvespriecīgs biznesa klases auto
Kurš gan teicis, ka veiksmīgas sievietes uniformai jāsastāv no melnām vai tumši pelēkām vīriešu uzvalka biksēm, baltas blūzes ar žābo un tumšas krāsas vīriešu uzvalka žaketes?
Pelēkas krāsas bezpersoniskā biznesa klases automobilī iesēžas pelēkās drēbēs tērpta biznesa klases sieviete ar pelēku biznesa klases portfeli rokās. Viņa piebrauc pie pelēkas biznesa klases ofisa ēkas, iekāp pelēkā liftā, lai jau pēc brīža sēdētu pie pelēka biroja galda un klikšķinātu pa pelēkajiem biznesa klases datora taustiņiem. Šķiet tāds ir gandrīz katras sevi cienošas sievietes veksmes stāsts, nobeidzot to ar sakramentālo frāzi: “ Kā man apnicis, ka vīrieši mani vērtē vien dēļ mana izskata pat nepievēršot uzmanību manai iekšējai pasaulei un augstajam IQ līmenim!”
Tādi nu mēs, vairums vīriešu, primitīvi radījumi esam, atstājot sievietes bez pienācīgās uzmanības. Šahu mēs uzspēlējam ar datoru, par akciju tirgus tendencēm aprunājamies ar savu biznesa partneri un uz skaistām, dzīvespriecīgām, krāšņām sievietēm slepus palūram caur saulesbrillēm, lai neviens pat nenojaustu, ka mums tas patīk.
Arī biznesa klase var būt dzīvespriecīga! Tā nodomāja vācu tūninga studija Hamann, sarūpējot Ženēvas autoizstādes apmeklētājiem savdabīgu pārsteigumu – jauno Range Rover īstā Bārbiju iesaiņojumā! Hamann piedāvātajā tūninga komplektā ietilpa jauna dizaina radiatora reste, masīvs priekšējais bamperis ar milzīgiem gaisa difuzoriem un integrētām gaismaz diožu virtenēm, interesantas formas sliekšņu uzlikas un vēl šādi tādi dizaina elementi.
Jau minētajai tūninga paketei galveno akcentu piešķīra šobrīd modernās ultra rozā krāsas hromētā līmplēve. Paši Hamann pārstāvji izstādes paviljonā uzstāja, ka šāda automobiļa krāsa nedemonstrē neko citu,kā vien pārliecību par sevi pašu. Pēc viņu domām melnā, pelēkā vai sudrabotā krāsa ir negatīva, pesimistiska un grūti sasaucas ar enerģisku un veiksmīgu cilvēku.
Atšķirībā no parastā “veikala” Range Rover, šis ir kļuvis par astoņiem centimetriem platāks uz spārnu apaļuma rēķina. Vēl tas ir par četriem centimetriem zemāks. Punktu pieliek 23 collu riteņa diski, kas kontrastam izvēlēti melnā krāsā. Arī dzinējs ticis pie uzlabojumiem, taču Hamann precīzus datus tomēr noklusēja. Kā zinām, tad sērijveida V8 piecu litru dzinējs sevī slēpj 510 zirgspēkus.
Kā veiksmīgi nodemonstrēja Hamann, arī bizness spēj būt ne tikai ienesīgs, bet arī dzīvespriecīgs un optimistisks.
Kasjauns.lv/Foto: ekrānuzņēmums no video