Kurš grib premium segmenta "bulku vāģi"?
Jebkurš Mini modelis ir smieklīgs šī vārda vislabākajā nozīmē! Kā dziedāja kādas senas multenes personāžs – draudzība sākās no smaida!
Auto un tehnoloģijas

Kurš grib premium segmenta "bulku vāģi"?

Jauns.lv

Ja kāds nezina, tad par "bulku" jeb "desu" vāģiem savulaik dēvēja tādus vieglos automobiļus, kam pakaļgals bija paredzēts nelielu kravu pārvadāšanai. Vēl tos mēdza dēvēt par pikapiem.

Kā pareizi nodēvēt šādu transporta līdzekli pat grūti pateikt. Par pikapiem mūsdienās esam raduši dēvēt nedaudz savādākus transporta līdzekļus. Savukārt zem kategorijas “komertransports” palien gan tālbraucēju fūres, gan minivens bez sēdekļiem. Tāpēc drošības labad paliksim pie vecā labā “bulku vāģa”, kas nekādā gadījumā nav apvainojošs apzīmējums.

Kurš gan teicis, ka biezpiena plātsmaizi, auto rezerves daļas vai Holandes tulpes obligāti jāpārvadā pēc iespējas vienkāršākā un primitīvākā braucamrīkā? Vienmēr taču pastāv iespēja darbu pārvērst baudā un darba automobili reklāmas objektā. Un uz ko gan cilvēki vēl skatīsies ar smaidā savilktām acīm, ja ne uz Mini Cooper?

Mini Clubvan ir tas premium segmenta komerctransports, kurš ļauj nošaut divus zaķus ar vienu šāvienu. Vispirms jau tas ir patiešām ērts un praktisks transports nelielu kravu pārvadāšanai. Otrkār, tas pievērsīs apkārtējo uzmanību un veiksmīga reklāmas uzlīme var strādāt labāk kā dārga reklāmas kampaņa.

Bez visa tā, ka kravas versija ir par 10 centimetriem garāka par Clubman un sāna Clubdoor ir ļoti ērtas, lai kravu novietotu pēc iespējas kompaktāk uzreiz aiz vadītāja sēdekļa, šie auto arī priecēs ar gana jaudīgiem dzinējiem. Mini One Clubvan darbinās 98 zirgspēku četru cilindru benzīnmotors, Mini Cooper Clubvan tie jau būs 122 zirgspēki un Mini Cooper D Clubvan 112 dīzeļzirgi. Starpcitu, Mini Cooper D Clubvan vidējais degvielas patēriņš ir tikai 3,9 litri uz simts kilometriem. Tātad par nepilniem 15 latiem var nogādāt Rīgā cepto plātsmaizi uz Liepāju un atgriezties atpakaļ.

Tēmas