Septiņas neparastākās tūristu sūdzības par Rīgas viesnīcām
Ārzemniekus Rīgas viesnīcās izmisumā dzen daudz un dažādas lietas – gan sodi par smēķēšanu un mīkstie spilveni, gan dārgā kafija un ventilācija. Iebraucējus no citām pilsētām satrauc, ka dažos galvaspilsētas hoteļos televīzijā nevar redzēt „Koru karus”.
Bizness un ekonomika

Septiņas neparastākās tūristu sūdzības par Rīgas viesnīcām

Jauns.lv

Ārvalstu tūristi pēc viesošanās Latvijā ne tikai dalās ar pozitīviem iespaidiem, bet arī sūdzas par mūsu viesnīcās piedzīvoto. Vieniem nav patikuši pārāk mīkstie spilveni un dārgā kafija, citiem atkal nav bijuši mierā ar cigarešu dūmu dvingu vai lēno internetu.

Tūrisma portāls travelnews.lv apkopojis nejauši izvēlētu divdesmit Rīgas viesnīcu viesu sūdzības par piedzīvoto Latvijas galvaspilsētas viesu namos. Apskatot viesu sūdzības naktsmītņu rezervēšanas vietnē booking.com, jāteic, ka vairums gadījumos viesnīcu viesu vidū nav vienprātības – apmierinātība ar viesnīcu atkarīga no katra konkrētā viesa un viņa vēlmēm. Lūk, neparastākās tūristu sūdzības:

* Viesi, kuriem ļoti iespējams viens no svarīgajiem viesnīcas pakalpojumiem ir ēdināšana, sūdzas par dārgām kafijām, slēgtiem bāriem Lieldienu laikā, par tuvumā neesošiem lielveikaliem un restorānu īso darbalaiku.

* Viesi, kuri smēķē, sūdzas par pārāk lieliem sodiem par smēķēšanu istabā, turpretī nesmēķētāji sūdzas par nakšņošanu nesmēķētāju numuros, kuros jūtama dūmu smaka.

* Biznesa klienti un tie, kuriem ir svarīgs interneta ātrums viesnīcā, sūdzas par pārāk lēnu interneta ātrumu.

* Komforta cienītāji sūdzas par neērtiem un pārāk mīkstiem spilveniem, sliktu ventilāciju un netīrību.

* Kādas viesnīcas viesis juties kā „laupītāju nometnē”, jo viesnīcas cenas neesot atbildušas kvalitātei.

* Viesi, kuri uz viesnīcām nokļuvuši ar automašīnu, sūdzas par dārgām autostāvvietām. Turpretī viesi, kuri izmanto taksometru pakalpojumus, sūdzas par taksometru firmu, ko piedāvā viesnīca.

* Savukārt, kāds no provinces Rīgā iebraukušais viesis ir bijis neapmierināts ar to, ka viesnīcā, kurā viņš nakšņoja, nevarēja redzēt TV3 un viņš bija spiests izlaists mīļoto TV šovu „Koru kari”.

Par ko sūdzas ārzemēs?

Savukārt starptautiskā apdrošināšanas kompānija „Direct Line” noskaidrojusi, ar viesnīcas savus viesus visvairāk tracina pasaulē kopumā. Visbiežāk sūdzības bijušas par trokšņainajiem kaimiņiem, kam seko skaļie celtniecības darbi, kas tiek veikti netālu no viesnīcas, raksta trvelnews.lv.

Viesi sūdzas arī par zemas kvalitātes ēdieniem viesnīcās, kaitinošiem ceļotājiem, kuri izklāj savus dvieļus baseina malā un sauļojas jau no paša rīta, zemas kvalitātes kafiju, bērnu ēdienkartes un tīrības trūkumu. Vēl viesi sūdzējušies par pārmērīgi augstu izcenojumu bezvadu interneta pakalpojumiem, neelastīgiem ierakstīšanās un izrakstīšanās laikiem, pārāk uzbāzīgiem amerikāņu viesmīļiem un skaļiem gaisa kondicionieriem.


Kasjauns.lv/Foto: Shutterstock

Tēmas