Tehnisku iemeslu dēļ pagarina pieteikšanos festivālam "Golden Hammer"
Tehnisku iemeslu dēļ vēlreiz pagarināta pieteikšanās 14.starptautiskajam reklāmas festivālam "Golden Hammer" līdz 29.maijam.
Kā biznesa portālu "Nozare.lv" informēja projekta "Golden Hammer" vadītāja Antra Vicinska, 24.maija vakarā, kad bija pēdējā diena darbu iesniegšanai, pārslodzes dēļ neizturēja un pārstāja darboties festivāla serveris un oficiālā mājaslapa "www.goldenhammer.eu".
Šāda dalībnieku aktivitāte tika piedzīvota pirmo reizi, un radītie bojājumi bija pārsteigums pat festivāla organizētājiem. Tomēr labošanas darbi tika sākti nekavējoties, un var ziņot, ka visi iepriekš iesniegtie darbi un prezentācijas tika veiksmīgi saglabātas un mājaslapas darbība atjaunota.
Ņemot vērā, ka labošanas darbu laikā nebija iespējams reģistrēties un iesniegt darbus festivālam, iesniegšanas termiņš tiek pagarināts līdz 29.maijam.
Kā ziņots, dalību 14.starptautiskajā reklāmas festivālā var pieteikt, reģistrējoties festivāla mājaslapā "www.goldenhammer.eu", kādā no desmit darbu kategorijām - "TV ads", "Print ads", "Outdoor posters", "Radio ads", "Interactive media", "Best use of media", "Advertising campaigns", "Direct marketing", "PR" un "Craft".
Labākie reklāmas speciālisti savā kategorijā saņem "Grand Prix", "Gold" un "Silverhammer" apbalvojumus, bet izcilākie - "Creativitycase", ko piešķir radošā žūrija, "Mediafolder" - mediju žūrijas augstākais novērtējums, "Access key", kas apliecina izcilību interaktīvajā kategorijā, "Networkoftheyear" - šo apbalvojumu saņem aģentūru tīkls, kas ieguvis visvairāk punktu absolūtajā vērtējumā. Pirmo reizi tiks pasniegta balva par izcilību ''PR'' kategorijā, ko piešķirs sabiedrisko attiecību žūrija.
14.starptautiskais reklāmas festivāls "Golden Hammer" notiks 6.jūnijā un 7.jūnijā.
LETA