6 eleganti veidi, kā viesmīļi un bārmeņi piešmauc savus klientus
Aiz apkalpojošā personāla smaida un laipnības var slēpties dažādas viltīgas nekrietnības.
Bizness un ekonomika

6 eleganti veidi, kā viesmīļi un bārmeņi piešmauc savus klientus

Jauns.lv

Bāri, kafejnīcas un restorāni, kuros mēdzam draudzīgā vai romantiskā gaisotnē viesoties, nereti ir viltīgu un negodprātīgu oficiantu, pavāru un bārmeņu zelta dzīsla. Liekot lietā eņģeļa smaidu un veiklas rokas, viņi vienā vakarā var nopelnīt pat pusi no savas mēnešalgas. Viņi naski prot piemuļķot naivus klientus un labi "uzvārīties".

Visbiežāk par bārmeņu un viesmīļu upuriem kļūst šādas apmeklētāju kategorijas:

1.

Iedzēruši klienti un lielas kompānijas, kur grūti saskaitīt, cik apēsts un izdzerts.

2

. Mīlētāju pārīši, kas ienākuši baudīt divvientulību jaukā gaisotnē un ar gardām uzkodām. Piemānīt tos ir "svēta lieta" - vīrietis taču neņemsies sīkumaini pārskaitīt centus un rīkot skandālu par liekiem salātiem, lai neizskatītos pēc skopuļa savas sirdsdāmas acīs.

3.

Apmeklētāji, kuru āriene nodod to, ka viņi ir no laukiem vai ar maziem ienākumiem. Kā gan viņi var orientēties dārgo produktu asortimentā, ja jau viņi tos tikai televizorā redzējuši? Kā lai tādiem vientiešiem "Parmezāna" vai "Mocarellas" vietā neatnes lētus sierus no blakus veikala?

Pat ja jūs neietilpstat nevienā no šīm kategorijām, ir pāragri atslābināties, - attapīgais personāls vienmēr izdomās, kā piekrāpt restorāna klientu par apaļu summu, un piedevām vēl saņemt dzeramnaudu "par labu apkalpošanu."

Kā mēdz krāpties restorānos un bāros:

Nākamā lapa: Mazāks svars