BMW R 1200 GS Adventure. Labs nākamās sezonas sākums! FOTO
Lai gan daži ietiepīgi vēl izbauda rudeni, braucot ar moci pa slapjajām sabirušajām lapām, varbūt kādam radīsies iedvesma nākamās sezonas piedzīvojumiem.
Jaunais BMW R 1200 GS Adventure atver jaunu nodaļu boksermotoru modeļu stāstā, kas sākās pirms vairāk nekā 30 gadiem. Kopš modeļa debijas 2005. gadā, BMW Motorrad, pasaulē veiksmīgākais lielas kubatūras enduro ceļojumu motociklu ražotājs, to ir padarījis par absolūti labāko garo distanču mašīnu. Tas nogādā ceļotājus uz pasaules attālākajiem nostūriem un apņēmīgi turpina ceļu pat tad, kad citi jau sen ir padevušies un griezušies apkārt.
Jaunais BMW R 1200 GS Adventure īsā pārskatā:
- motocikls izstrādāts uz R 1200 GS bāzes, tam ir enerģisks boksermotors un sportiska šasija, bet tagad arī lielāks bezceļa braukšanas potenciāls un piemērotība ļoti tāliem braucieniem;
- spararats ar palielinātu masu un vibrācijas slāpētāji motora darbību un motocikla vadīšanu padara vēl vieglāku un izlīdzinātāku;
- salīdzinājumā ar R 1200 GS piekares gājieni priekšā un aizmugurē palielināti par 20 mm;
- klīrenss ir par 10 mm lielāks nekā iepriekšējās paaudzes modelim;
- pārveidota aizmugures piekares sviras ģeometrija labākai vadāmībai;
- pilnīgi jauni virsbūves paneļi, vēl robustāks un vīrišķīgāks GS Adventure dizains;
- 30 litru degvielas tvertne un līdzīgs nobraukums ar vienu uzpildi kā priekšgājējam;
- ABS, ASC un divi braukšanas režīmi standarta aprīkojumā;
- trīs papildu braukšanas režīmi kā papildaprīkojuma daļa;
- daļēji aktīvā piekare Dynamic ESA kā papildaprīkojums;
- komfortablāks, slīpumā regulējams sēdeklis;
- liels, regulējams vējstikls un gaisa deflektori;
- plati enduro kāpšļi;
- regulējams, pastiprināts ātrumpārslēgs un aizmugures bremžu svira;
- robusts motora un bākas aizsargs;
- plašs papildaprīkojuma un aksesuāru klāsts.
Latvijas tirgū šis modelis būs pieejams no 2014. gada pavasara.
BMW R 1200 GS Adventure
Kasjauns.lv, Foto: publicitātes foto