Amigo sadarbībā ar Latvijas Pastu izveido plašāko klientu apkalpošanas tīklu Latvijā
Bizness un ekonomika

Amigo sadarbībā ar Latvijas Pastu izveido plašāko klientu apkalpošanas tīklu Latvijā

Jauns.lv

Turpinot straujo izaugsmi un respektējot iedzīvotāju vēlmi ikvienā novadā saņemt pakalpojumus klātienē, zemcenu mobilo sakaru operators Amigo noslēdzis vienošanos ar Latvijas Pastu par savu klientu apkalpošanu 535 pasta nodaļās. Tādējādi Amigo kļuvis par visvieglāk pieejamo mobilo sakaru operatoru Latvijā, jo uzņēmuma rīcībā tagad ir trīsreiz vairāk klientu apkalpošanas punktu nekā pārējiem trīs operatoriem kopā.

«Vasarā veiktā klientu aptauja* parādīja, ka arī interneta laikmetā nekas nevar aizstāt sirsnīgu, ieinteresētu sarunu ar klientu. Patīkama un pretimnākoša apkalpošana klātienē klientiem, kuri lieto pēcapmaksas pakalpojumus, ir otrā svarīgākā vēlme aiz izdevīgiem pieslēguma veidiem. Tas mūs pamudināja atgriezties pie pamatvērtībām un doties pēc iespējas tuvāk saviem klientiem. Latvijas Pasts ir vislabākā izvēle– tā filiāles ir arī salīdzinoši mazapdzīvotos pagastos, un tagad iedzīvotāji sev ierastā vidē varēs noslēgt līgumu ar Amigo, apmaksāt rēķinus, kā arī saņemt biežāk pieprasītos klientu apkalpošanas pakalpojumus,» lēmumu sadarboties ar Latvijas Pastu pamato Amigo vadītājs Artūrs Freimanis.

Sadarbība ar Latvijas Pastu ir loģisks solis Amigo straujajā izaugsmē. Pēdējā gada laikā zemcenu operatora pakalpojumu abonentu skaits pieaudzis par 30 tūkstošiem, turklāt Amigo zīmolam ir visaugstākais lietotāju pieķeršanās rādītājs tirgū – 79% no klientiem jūtas emocionāli tam pieķērušies, un šis rādītājs ir par 10% augstāks nekā vidēji tirgū*. Kā arī  aizvien pieaug to klientu skaits, kuri Amigo ieteiktu saviem draugiem un paziņām.

"Partnerība ar Amigo lieliski papildina Latvijas Pasta plašo pakalpojumu grozu. Latvijas Pasta nodaļas reģionos nereti ir ne tikai pasta pakalpojumu sniegšanas centri, bet arī daudzpusīgas tirdzniecības vietas, kur iegādāties aktuālākās ikdienai nepieciešamās preces un saņemt svarīgākos pakalpojumus. Mobilo sakaru piedāvājums šajā klāstā noteikti ir viens no visvairāk pieprasītajiem, tāpēc esam gandarīti, ka tieši Latvijas Pasta nodaļas būs tās, kurās šie pakalpojumi kļūs iedzīvotājiem vēl pieejamāki,” uzsver Latvijas Pasta Korporatīvo klientu apkalpošanas daļas vadītāja Karīna Jankovska.

Amigo mērķtiecīgi veidojis lietotāju vajadzībām atbilstošus, izdevīgus pieslēgumus, un zemcenu operatora centieni ietekmējuši telefona lietošanas paradumus. Kopš Zemcenu tarifu ieviešanas Amigo pēcapmaksas pieslēgumu lietotāju vidējais mēnesī norunāto minūšu ilgums pieaudzis par 38%, un tagad jau katrs piektais klients no sava pieslēguma zvana uz ārzemēm, kamēr pirms diviem gadiem šādu iespēju izmantoja 15% no visiem pēcapmaksas pieslēgumu lietotājiem. Starptautiskās sarunas arī kļuvušas par ceturtdaļu garākas – to lielā mērā veicinājis izdevīgais Amigo ārzemju tarifs.

*TNS mobilo sakaru lietotāju piesaistītības analīze. 2013.gada vasara

Par Amigo

Amigo ir mobilo sakaru operators, kas Latvijas tirgū darbojas jau 11.gadu, nodrošinot kvalitatīvus un ikvienam pieejamus telekomunikāciju pakalpojumus. Amigo pakalpojumu kvalitātes pamatā ir plašais LMT tīkla pārklājums, kas aptver 99% Latvijas teritorijas, nodrošinot klientiem iespēju vienmēr būt sasniedzamiem un sazināties ar tuviniekiem.

Par Latvijas Pastu

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus.

Kasjauns.lv/Publicitātes foto