Singapūrā ar jaunu sparu atsākas "Hello Kitty" bums
Trešdien singapūriešu fanu izmisīgie centieni ātro uzkodu ēstuves "McDonald's" mājaslapā iegādāties "Hello Kitty" rotaļlietas noveda pie vietnes darbības pārrāvuma.
Amerikāņu ēstuvju ķēdei nācās apturēt plīša rotaļlietu tirdzniecību tikai 80 minūtes pēc to laišanas klajā. Pēc dažām stundām "McDonald's" interneta vietne atsāka darboties.
Jaunizlaistais "Hello Kitty Bubbly World" komplekts sastāv no sešām rotaļlietām. Tas iznācis par godu slavenā varoņa 40.jubilejai.
Lai arī ceturtdien "McDonald's" mājaslapa, kas veltīta "Hello Kitty" spēļmantiņu pārdošanai, darbojās bez aizķeršanās, daudzi fani nerimās paust sašutumu.
"Jūs pārdodat plīša rotaļlietas vai vilšanās sajūtu?" sociālajā tīklā "Facebook" jautā Jasmīna Sī.
"Ja jūsu serveri nespēj izturēt lielo interesentu skaitu, tad kāpēc izvērst tādu mārketinga kampaņu?" ir neizpratnē cita "Hello Kitty" cienītāja.
Pirms nepilna gada "McDonald's" restorānos Singapūrā parādījās "Hello Kitty" rotaļlietas skeleta kostīmā, kas pieredzēja negaidīti lielu fanu interesi. Uz vienu no ķēdes ēstuvēm pat tika izsaukta policija, jo rindā stāvošo grūstīšanās kļuva nekontrolējama.
Singapūras iedzīvotāju vidū ir liela interese par jauno "Hello Kitty Bubbly World" kolekciju. Komplekts, kurā ietilpst sešas rotaļlietas, "McDonald's" kupons un piemiņas sertifikāts, maksā 80 Singapūras dolārus (46 eiro). Taču interneta vietnē "eBay" cilvēki gatavi pārpirkt kolekciju par vairāk nekā divas reizes lielāku cenu - 180 Singapūras dolāriem (104 eiro).
No pirmdienas komplekti būs nopērkami "McDonald's" restorānos Singapūrā.
1974.gadā Japānā radītais "Hello Kitty" tēls ir kļuvis par globālu fenomenu. Kompānija "Sanrio" norāda, ka 109 valstīs un teritorijās pārdošanā ir aptuveni 50 000 priekšmetu ar "Hello Kitty" simboliku.
LETA/Publicitātes foto