Uzņēmēja izdomā baisu veidu, kā notirgot mirušu cilvēku drēbes, un tas strādā
foto: Ekrānuzņēmums
Tiešraižu laikā Kanita Tongnaka pati uzlaiko drēbes, kuras grasās pārdot.
Pasaulē

Uzņēmēja izdomā baisu veidu, kā notirgot mirušu cilvēku drēbes, un tas strādā

Jauns.lv

40 gadus vecā taizemiete nodarbojas ar lietotu apģērbu tirdzniecību, ko viņa veic tiešsaistē. Sieviete izvēlējusies visai specifisku veidu, kā savam biznesam piesaistīt uzmanību. Tā kā lielākā daļa no veikaliņā esošajām lietām agrāk piederēja mirušajiem, savās video tiešraidēs sieviete pārtop par zombiju.

Uzņēmēja izdomā baisu veidu, kā notirgot mirušu ci...

Pēdējo trīs gadu laikā Kanita Tongnaka savu biznesu piekopa Fetčabunas rajona Čon Daenas ielās, kur iztirgoja mirušo cilvēku garderobi. Covid-19 pandēmijas dēļ bizness vairs negāja tik gludi, tāpēc sievietei nācās to pielāgot. Kanita savam veikalam izveidoja īpašu kontu, kur tiešraides video laikā mēģināja pārdot preces, bet tos skatījās tikai pāris cilvēku. Tad taizemietei galvā iešāvās spoža ideja.

foto: Ekrānuzņēmums
Tiešraižu laikā Kanita Tongnaka pati uzlaiko drēbes, kuras grasās pārdot.
Tiešraižu laikā Kanita Tongnaka pati uzlaiko drēbes, kuras grasās pārdot.

"Ja reiz es pārdodu mirušu cilvēku drēbes, kāpēc, lai es pati nekļūtu par mironi?" nodomāja Kanita un devās pēc grima.

Pēc piecām dienām viņas nakts tiešraidi jau skatījās vairāk nekā 4000 cilvēku. Arī pārdošanas apjoms pieauga līdz nepieredzēti augstam līmenim. Sieviete stāsta, ka bezsaistē viņa nekad tik īsā laikā nav pārdevusi tik daudz lietu.

foto: Ekrānuzņēmums
Kanita ar grima palīdzību savās tiešraidēs pārtop par zombiju.
Kanita ar grima palīdzību savās tiešraidēs pārtop par zombiju.

Tiešraižu laikā Tongnaka pati uzlaiko drēbes, kuras grasās pārdot. Sieviete pie tā jau ir pieradusi, un mulsumam nav laika, jo viņa to dara, lai pabarotu ģimeni.

"Tev jādara tas, kas tev jādara," stāsta taizemiete.

Tagad Tongnaka savas translācijas veido katru nakti no 22 līdz 3 (pēc vietējā laika). Lai arī tas ir visai nepierasts laiks izsoles tiešraidei, tas pilnībā atbilst ētera laikā valdošajai briesmīgajai atmosfērai. Tas patīk arī skatītājiem, jo tiešraides ar katru reizi skatās arvien vairāk cilvēku, vēsta "Oddity Central".