Pasaulē

ASV trešdaļa sieviešu pārbauda "Facebook" vēl pirms rīta tualetes

Jauns.lv

Kā liecina jauna ASV veikta aptauja, daudzas amerikānietes vēl pirms rīta tualetes piesēžas pie datora, lai pārbaudītu jaunumus sociālajā tīklā "Facebook".

ASV trešdaļa sieviešu pārbauda "Facebook" vēl pirm...

Kā atzina 34% sieviešu vecumā no 18 līdz 34 gadiem, ko aptaujāja interneta tirgus izpētes kompānija "Lightspeed Research", "Facebook" pārbaudīšana ir pirmais, ko viņas izdara no rīta. 20% atzina, ka mēdz ieskatīties savā profilā naktī, savukārt 26% atklāja, ka ceļas nakts vidū, lai izlasītu vēstules.

39% no 1605 maijā un jūnijā aptaujātajiem sociālā tīkla lietotājiem vecumā no 18 līdz 54 gadiem aprakstīja sevi kā "Facebook" atkarīgos.

57% sieviešu vecumā no 18 līdz 34 gadiem atzina, ka viņas daudz biežāk sarunājas ar cilvēkiem tīklā, nevis dzīvē, savukārt 31% atklāja, ka jūtas daudz pārliecinātākas tiešsaistē, nevis dzīvē.

63% jauno sieviešu atzina, ka izmanto sociālo tīklu "Facebook" karjeras vajadzībām, savukārt 42% - ka nesaskata neko sliktu tajā, ka ievieto savas fotogrāfijas, kur viņas nepārprotami redzamas reibuma stāvoklī.

48% jauno sieviešu izmanto "Facebook", lai sekotu līdzi ziņām, savukārt 41% sieviešu šim nolūkam izmanto vēl vienu populāru sociālo tīklu - "Twitter".

50% vientuļo sieviešu vecumā no 18 līdz 34 gadiem un 65% vientuļo vīriešu atzina, ka viņiem ir pieņemami satikties ar citiem cilvēkiem bez partnera, ko tie iepazinuši "Facebook". 6% jauno sieviešu un 20% vīriešu atklāja, ka izmanto šo rīku gadījuma rakstura seksam.

Kā liecina vietnes "InsideFacebook.com" informācija, "Facebook" jauno lietotāju pieaugums ASV samazinās, un jūlijā sociālajam tīklam pievienojušies tikai 320 800 jaunie aktīvie lietotāji, kas ir liels kritums, salīdzinot ar 7,8 miljoniem jauno lietotāju, kas pievienojās maijā. "Insinde.Facebook.com" uzskata, ka samazinājums varētu būt tikai laicīga parādība. "Tomēr, vairākus gadus sekojot demogrāfiskajai informācijai, mēs gandrīz nekad neesam redzējuši tādu lejupslīdi, tāpēc mēs nosveramies par labu domai, ka tam ir kāds nopietns iemesls. Viena no iespējām ir tāda, ka mēs beidzot redzam atbildes reakciju uz mediju pievērsto uzmanību problēmām, kas saistītas ar "Facebook" privātumu - dažas no tām ir īstas, dažas ir radušās pārpratumu vai sensāciju meklējumu dēļ."


LETA