Pasaulē

Francijā ierobežos televīzijas reklāmu skaļumu

Jauns.lv

Francijā ieviesti jauni televīzijas reklāmu noteikumi, reaģējot uz skatītāju sūdzībām, ka tās ir krietni skaļākas par programmām, kuras tās pārtrauc.Francijas televīzijas uzraudzības institūcija CSA katru nedēļu saņem aptuveni trīs sūdzības par pārlieku skaļajām reklāmām.

Francijā ierobežos televīzijas reklāmu skaļumu...

Tādējādi pēc konsultācijām šajā jautājumā, kas tika aizsāktas 2008.gadā, CSA nolēmusi noteikt ierobežojumus skaņas intensitātei, kāda atļaujama televīzijā.

"Mēs esam atklājuši, ka patiešām pastāv skaņas uztveres atšķirības starp televīzijas reklāmām un citām programmām, kā arī starp atšķirīgiem televīzijas kanāliem," norādīja CSA. "Šī parādība ir ļoti apgrūtinoša un rada necieņu pret skatītājiem. Galvenā problēma bijusi, kā noteikt šīs skaņas variācijas."

Tikmēr televīzijas kanāla "BFM TV" pārstāvis Filips Espinē pavēstīja, ka televīzijas kanāli neuzgriež skaļumu, bet reklāmas tiek saņemtas ar tajās digitāli iestrādātu skaņu tā, ka tā šķiet krietni spēcīgāka.

CSA reklāmas veidotājiem un televīzijas kanāliem noteikusi skaņas intensitātes ierobežojumus, kas, sākot no 19.decembra, paredzēs, ka starp reklāmām un programmām vairs nebūs novērojamas atšķirības.

"Francija būs pirmā valsts Eiropā, kas cīnīsies ar šo problēmu," uzsvēra CSA.

LETA

Tēmas