Uzņēmumu vadītāji ikdienā visbiežāk izmanto ziņu resursus internetā
Uzņēmumu augstākā un vidējā līmeņa vadītāji ikdienā ziņu resursus internetā izmanto biežāk nekā drukāto presi.
Kā liecina tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras "TNS Latvia" regulārā uzņēmumu īpašnieku, kā arī vidējā un augstākā līmeņa vadītāju pētījuma "Biznesa Omnibuss" dati, 2011.gada rudenī vidēji 97% Latvijas uzņēmumu vadītāju pēdējo septiņu dienu laikā izmantojuši kādu no interneta resursiem.
Savukārt vismaz viena pētījumā iekļautā preses izdevuma kādu no pēdējiem sešiem numuriem lasījuši vai caurskatījuši 93% Latvijas uzņēmumu īpašnieku, kā arī augstākā un vidējā līmeņa vadītāju.
Pēc "TNS Latvia" apkopotajiem datiem, rudenī visvairāk lasītie izdevumi biznesa vidē bija dienas laikraksts "Dienas Bizness" un "Diena", kā arī žurnāli "Sestdiena", "Bilance" un "Ieva".
Populārākās interneta vietnes uzņēmumu īpašnieku un augstākā vai vidējā līmeņa vadītāju vidū ir "Google", "Delfi" latviešu un krievu valodas versijas, "Inbox", "Tvnet" latviešu un krievu valodas versijas, kā arī interneta portāls "Apollo".
Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra "TNS Latvia" veica pētījumu "Biznesa Omnibuss" no šī gada 22.septembra līdz 31.oktobrim. Izmantojot datorizētās telefonintervijas intervijas, visā Latvijā tika aptaujāti 1002 uzņēmumu īpašnieki un augstākā vai vidējā līmeņa vadītāji. Respondenti atbildēja uz jautājumiem par dažādām tēmām, tai skaitā par drukāto izdevumu lasīšanu un interneta resursu lietošanu. Pētījumā tika apkopota informācija par 81 drukāto preses izdevumu un 44 interneta lapu auditoriju.
LETA