Paziņoti "Webby" balvu ieguvēji, starp tiem arī latviešu reklāmas projekts
Otrdien paziņoti interneta komunikācijas balvu "Webby" ieguvēji, tostarp arī latviešu reklāmas projekts ""Ir" zīlītes".
Latviešu reklāmas speciālista Voldemāra Dūduma un žurnāla “Ir” sadarbībā tapušais projekts ""Ir" zīlītes" ieguva interneta lietotāju balvu kategorijā “netradicionālais mārketings un inovācijas tiešsaistē”.
Balvu kategorijā "precedents izplatīšanā" ieguva komiķis Luiss CK, kurš piesardzīgi uzsāka ieraksta “Live at the Beacon Theater” pārdošanu savā mājaslapā par pieciem dolāriem (2,66 latiem), taču jau pēc divām nedēļām viņš bija nopelnījis vairāk nekā miljonu dolāru (532 tūkstošus latu).
Par gada mākslinieci atzīta islandiešu dziedātāja Bjorka, kuras albums "Biophilia" tika izdots kā multimediju prezentācija, kas sastāvēja no mūzikas un aplikācijām.
Par "gada izrāvienu" tika nosaukta fotoaplikācija "Instagram", ko par vienu miljardu dolāru (532 miljoniem latu) pārpirka sociālais tīkls "Facebook".
Labākās humora mājaslapas titulu ieguva "Onion", un tā atzars "Onion Network" tika apbalvots par labāko scenāriju tiešsaistes videoklipam "How To Get A Guy Notice You While You're Having Sex With Him".
Par labāko sociālo mediju aplikāciju tika atzīta "Pinterest", savukārt labākās mūzikas aplikācijas gods pienācās straumēšanas servisam "Spotify".
"Webby" balvas, kas dēvētas arī par "interneta oskariem", katru gadu tiek piešķirtas veiksmīgākajiem interneta projektiem, sākot ar mobilajām aplikācijām, piemēram, "Instagram" un "Pinterest", un beidzot ar izklaides industrijas pārstāvjiem, kas pielietojuši digitālus risinājumus.
Katrā no vairāk nekā 130 kategorijām tiek izvēlēti divi uzvarētāji – oficiālā "Webby" balva un interneta balsojumā noskaidrota lietotāju simpātija.
LETA