"Ryanair" brīdina savus klientus par negantu krāpšanas akciju
Klients tagad pieprasa, lai aviokompānija sarīko līdzīgu konkursu.
Pasaulē

"Ryanair" brīdina savus klientus par negantu krāpšanas akciju

Jauns.lv

Zemo cenu aviokompānija "Ryanair" bija spiesta izplatīt brīdinājumu saviem klientiem, jo sociālajā tīklā "Facebook" kompānijas vārdā izplatīta viltus kampaņa, solot izlozēt 10 dienu brīvdienu "brīvdienu komplektu" četriem cilvēkiem. 

"Ryanair" brīdina savus klientus par negantu krāpš...

Viltus sociālajā kontā ar nosaukumu "Ryan Air" ievietotajā konkursa pieteikumā bija sacīts, ka uzvarētājs varēs izvēlēties apmaksātu 10 dienu atpūtu teju jebkurā galamērķī, kur būšot padomāts par visu - gan dzērieniem, gan ēdieniem. Uzvarētājam atliks vien atpūsties. 

Tāpat viltus konkursa autori solījuši uzvarētājam brīvi izvēlēties ceļojuma laiku, piesolot arī 5 tūkstošus mārciņu tēriņiem. Cilvēkiem vien atlika dalīties ar šo ziņu, spiest patīk un ierakstīt komentāru, pēc kā patīkamā satraukumā gaidīt 31.janvārī solītos rezultātus. 

Tiesa gan, "Ryanair" lika vilties tiem, kas jau sāka kravāt koferus, pasakot, ka konts, kurā publicēts konkurss, nav īsts. "Uzmanību, neļaujiet sevi apmānīt ar šo krāpnieku lapu. Tas nav oficiālais "Ryanair" konts vai akcija. Atcerieties, ja kontam nav zila ķeksīša, tad tas nav īsts "Ryanair" konts," saka aviokompānijas pārstāvji. 

Pēc šī paziņojuma kāds klients pieprasīja, lai "Ryanair" sarīko identisku konkursu. Viņš saka: "Īsts kauns, ka jūs klienti cerēja uz iespēju laimēt "Ryanair" brīvdienas četriem cilvēkiem. Jūs nedomājat sarīkot līdzīgu akciju? Jūsu klienti kļuva par briesmīgas krāpšanas upuriem!" 


Kasjauns.lv/Foto: Reuters/LETA/Scanpix