Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv
4 komentāri
Sakārtot:
Jānis Liepa
15. janvārī 09:25
Tā bija skaista, jūrmalas arhitektūrai vēsturiski attiecīgā ēka un tūristiem patika. Vai tiešām tās vietā - nevarēja uzbūvēt kopiju vai vismaz ko līdzīgu? Tas, kas tagad tur stāv - ir kaut kas nesaprotams... Jaunā vaivaru stacija izskatās pēc kebabu ieskrietuves.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Jānis Liepa
15. janvārī 09:31
"ēku vairs nebija iespējams izmantot dzelzceļa pasažieru vajadzībām" Kādām vēl vajadzībām???Nopirkt biļeti nevarēja?? Jaunais kases aparāts bija par lielu un negāja iekšā pa durvīm jeb logu???
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Click Clock Clack
15. janvārī 19:03
Žēl bet ir jau tā ka vajadzības mainās. Iemesli tomēr biežāk ir racionāli. Situācija mainās. Robežas mainās. Arī aprīkojums. Tagad visi pasažieru vilcieni ir Rīgā. Darbiniekiem vairs nav jēga dzīvot dzīvoklīšos staciju otrajos stāvos kaut kur nekurienē. Tagad vienā netipiski lielā stacijā ierīkota katoļu baznīca- to būvējot otrā pusē bija Polija, robežpunktam to vajadzēja. Dažādu dzelzceļu būvēšanas iemesli arī mainījušies. Daudzus šaursliežu būveja kokmateriālu pārvadāšanai- nav vairs tāda vajadzība, tehnika cita, un kvalitāte arī bija slikta.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Click Clock Clack
15. janvārī 19:18
Vismaz te blīvums dzelzceļiem nav tik slikts kā Krievijā- ja te būtu tik mazs Latvijā būtu 5,7 reizes mazāk sliežu. Tādus 360 kilometrus uz visu Latviju arī mēs jau sen būtu varējuši modernizēt. Kā arī Latvija manuprāt bija trešajā vietā eiropā ar sliežu daudzumu uz iedzīvotāju. Mazāk iedzīvotāju uz kilometru nozīmē lielākas dzelzceļa uzturēšanas izmaksas nodokļu maksātājiem. Vēl retāk bija Zviedrijā un Somijā, bet tās ir cita līmeņa ekonomikas. Vismaz šogad aprīlī ar 10 gadu nokavēšanos sāks parādīties jaunie vilcieni. Vēl 9 baterijniekus sola līdz 26 gadam. Ar to gan vēl nebūs gana. Visu azstāšanu gan varētu iztiept pat līdz 31 vai 36 gadam.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts

Pievienot komentāru

Komentāru pievienošana pieejama tikai autorizētiem lietotājiem

Autorizēties
Komentāru noteikumi