Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv
2 komentāri
Sakārtot:
Andris Pētersons
10. janvārī 10:46
Skaista runāšana, vairāk nekas! Vispirms daudzi pēdējo gadu desmitu laikā ir pārvietojušies no Rīgas uz Pierīgu. It kā labi, tomēr, lai šos cilvēkus pie iebraukšanas Rīgā pārsēdinātu uz sabiedrisko vajag stāvvietas kuru nav. Velosipēdi ir laba lieta, tikai domes vīri un sievas domā par centru. Ļoti labi, centrā būs kur likt velosipēdu, bet ko darīt mājās, Pļavinieku, Purvciema, Ziepniekkalna un citu rajonu kastītēs? Kur likt velosipēdu? Stiept uz devīto stāvu, jeb kā? Tālāk, biļešu cenas sab. transportā nebūt nav tās kuras mānīt mānītu pārsēsties uz sab. transportu, vēl jo vairāk, tagad pārstāja tirgot biļetes transportā kas arī nebūt nenāk par labu. Rīgā nav apvadceļa, varbūt derēja sākt ar to? Reāli cauri Rīgai iet tikai Brīvības iela. Svarīgais posms Ulmaņa gatve-Ziepniekkalna iela pastāv tikai uz papīra, jo tieši šis posms dotu iespēju no Jūrmalas puses (Kurzemes) nākošās un Jelgavas (Zemgales) nākošās mašīnas novirzīt uz Dienvidu tiltu. Pašlaik Dienvidu tilts ir kā aklā zarna kura pilnībā nedarbojas kā vajag. Sāksim ar šiem jautājumiem. Ir jārada alternatīva un tad jā, es ar abām rokām un kājām par maksas iebraukšanu un veloceliņiem, jo gaiss centrā patiesi ir briesmīgs un ir kas jādara, tikai jādara ir loģiski nevis haotiski.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Ādolfs Nāks
10. janvārī 16:40
Varbūt satiksmes bremzēšanas vietā vajag padomāt par satiksmes paātrināšanu, lai mazāk centrā jādarbina motors? Nu kau vai virzienā prom no centra.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts

Pievienot komentāru

Komentāru pievienošana pieejama tikai autorizētiem lietotājiem

Autorizēties
Komentāru noteikumi