Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv
9 komentāri
Sakārtot:
romb
27. martā 13:12
Čaka ielā velojosla var pastāvēt tikai tad, ja pa to var braukt arī sab. transports, - citādi tiek veidoti nevajadzīgi auto sastrēgumi. Ja sab. transports nevar braukt pa velojoslu, tad ir jāsamazina velojosas un gājēju ceļu platums, kas nav nepieciešami tik plati. Un vispār, uzskatu, ka Rīgas domes satiksmes departaments ir jāreorganizē, jo tas satiksmi un remontus Rīgā nevis uzlabo, bet pasliktina ar saviem neloģiskajiem risinājumiem...
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Dzintra Kalniņa
27. martā 13:24
Velojoslām būt! Es te - centrā- dzīvoju, kāpēc mani nav aptaujājuši? Cilvēki ar velosipēdiem baidās braukt pa velojoslu, jo jūtas nedroši. Iesaku pamatīgāk veidot norobežojumu, līdzīgi kā Lāčplēša ielā!
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Jānis Kalnenieks
27. martā 13:38
Vairākus gadus gaidīt, kad beidzot saremontēs Čaka ielu, lai tagad uz viņas stāvētu sastrēgumos un redzēt kā velobraucēji brauc pa ietvi. Šī bija slikta doma, dēļ tik maza procenta velobraucēju paralizēt satiksmi visiem pārējiem. Paralēli atrodas iela pa kuru var parvietotes ar velo. Vai arī jāveido platāka iela sašaurinot velo ceļu, ja jau tas atrodas abās pusēs, un sašaurināt gājēju ceļu.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Egle Priede Porny
27. martā 13:52
velojosla nevar pati par sevi pastāvēt, ja pilsētā nav visaptverošs velotīkls un veloinfrastruktūra ar velonovietnēm, par ko vispār var runāt, tā josla būs tukša tik ilgi, kamēr netiks izveidota visaptveroša veloinfrstruktūra, kā arī netiek izglītota sabiedrība un veidota velokultūra, kas aptver visu pilsētu, ne jau velojosla nav efektīva, nav efektīvas veloinfrastrultūras un jo ilgāk ar to mīkstināsies, jo ilgāk tā būs neefektīva.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Dzintra Kalniņa
27. martā 14:00
Velojoslai būt! Pareizi, steidzami jāveido velojoslu tīklu, tātad līdz rudenim vēl vairākās centra ielās nepieciešamas velojoslas! Sabiedrisko transportu atstājot centrā, bet privāto - novirzīt ārpus Rīgas centra ielās.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Egle Priede Porny
27. martā 14:01
Kas notiek pilsētas centrā vajadzētu lemt lielākotes centra iedzīvotājiem un liela daļa nevēles elpot auto izplūdes gāzes, klausīties troksnī un justies nedroši uz ielas, bet vēlas dzīvot zaļā, klusā, sakoptā vēsturiskā centrā, kas ir draudzīgs veselībai un apkārtējai videi, kā arī drošs. To vēlas jebkurš cilvēks dzīvojot jebkurā vietā un to vēlas arī pilsētas viesi un tūristi. Derētu beidzot novirzīt auto maģistrāles prom no centrā, gribētuos domāt, ka Rīgai vajadzētu attīstīties un nebūt trešās pasaules padomju pilsētai, bet sekot atīstītās pasaules piemēram.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Pēteris Pētersons
27. martā 14:41
man patīk. esmu iekļāvis Čaka ielu savā gājiena maršrutā - beidzot ir klusāk, nesmird un neviens necenšas Tevi notriekt ar spoguli, ja nejauši esi nonācis ietves malā.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Ojars Ciders
27. martā 18:44
Satiksmes komitejai ar Pulku priekšgalā nospļauties par to,ko par šiem eksperimentiem domā satiksmes eksperti un rīdzinieku vairākums.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Jānis Āriņš
28. martā 00:25
To var izdomāt tikai Rīgā - uzcelt Zemitānu tiltu, pa kuru Čaka ielaqs virzienā ir nobrauktuves 3 joslās, un pa kuru satiksme ir ārkārtīgi intensīva, un uz ielas, pa kuru jābrauc visiem šiem auto, uztaisīt nekam nevajadzīgus veloceliņus.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts

Pievienot komentāru

Komentāru pievienošana pieejama tikai autorizētiem lietotājiem

Autorizēties
Komentāru noteikumi